Prøtte

Rotterelatert småplukk, skravletråder, presentasjoner. Bli kjent !

Moderator: Moderatorer

Locked
Maria
Klatrer på møblene

Prøtte

Post by Maria »

Vet ikke om Anna Høiaas som tegner Prøtte ferdes på forumet her, men jeg må bare skryte litt. Den serien er fantastisk fin! Morsomme poeng og nydelig tegning, særdeles gjenkjennelig "rottete" kroppsspråk på hovedpersonen.
Satt og kikket i gamle GNAG og tenkte at den burde egentlig vært samlet i en liten blekke, skulle gjerne hatt et Prøtte-album med alle stripene i kronologisk rekkefølge :D
Er spesielt svak for den lille føljetongen der det kommer en tøyrotte (rival!) i huset. Og så det arrogante kroppsspråket i siste rute der Prøtte har gangd i stykker tøflene til Svein (2/2005).
Håper Anna Høiaas fortsetter å tegne Prøtte og at serien fortsetter i GNAG lenge, lenge :bravo:
Maria H.

§ RatGirl §
Gammelrotte

Post by § RatGirl § »

JA!! Jeg elsker Prøtte! :bravo: Jeg vil kjøpe Prøttesamling hvis det kommer ut en gang :rottehode:

*Prøttefan*

KIB

Post by KIB »

Jeg sier meg enig! Gleder meg til hvert eneste Gnag og hver eneste Prøtte stripe! Klarer aldri å holde meg (selv om jeg prøver), så første gjennomlesnig består av febrilsk blading for å finne Prøtte. Neste fase inneholder mye: hæhæhæ - hihi - knis med et gjennkjennende flir rundt munnen.... Sååå er det tid for hele Gnag, og nye Prøtte oppdagelser, blir liksom bare bedre og bedre jo mer man leser. Litt som en bedre middag når man er utrolig sulten; første porsjon hives nedpå uten at man helt tenker seg om, mens andre porsjon nytes og smakes på samtidig som den "setter" seg...

JA til Prøtte!

Mocka
Hamstrer mat

Post by Mocka »

Prøtte er bare skjønn :) Han er like morsom hver gang man leser. Jeg ler meg i hjel hver gang ;) Han er bare helt :konge: ;)

Locked