1 år idag:)

Rotterelatert småplukk, skravletråder, presentasjoner. Bli kjent !

Moderator: Moderatorer

Locked
Lillenill

1 år idag:)

Post by Lillenill »

Idag fyller min kjæreste Nira 1 år...

Hun er nå blitt en voksen jente, som sjarmerer alle i senk, og som snart skal flytte med meg og typen for oss selv, i en leilighet i Holmestrand.
Hun og de to andre..
Nira er verdens vakreste, sammen med de andre..
Hun har glimt i øyet sitt, og er uuutrolig snill og menneskekjær selv om hun kan ha sine dårlige dager..
Akkurat som oss også..
Hun er blitt en stor jente, og betyr mye for meg og andre som er rundt meg. Hun gir alle så mye varme og kjærlighet.. Men litt sjenert på nye folk. Men nå en blir kjent med henne, så skjønner man at hun virkelig betyr noe, og hvor herlig og intligent hun er..
Hun er den som ikke blander seg inn når de to andre "leker", og bare ligger å daffer. Men blir også gjerne med på en "lek" når hun er aktiv og vet at nå er det kvelden og tid for å være våken og forstyrre de som skal sove.. Haha.. :lol:

Nira kan ikke beskrives med ord egentlig, hun må sees og bli kjent med. En heeelt utrolig personlighet, men som sagt: Er hun irritabel, og angriper de andre, er det på tide å stå alene en liten stund eller noen dager. Så hun får roa seg ned noen hakk..

Men alle mine jenter hilser å sier grattis til henne..

Elsker deg, Nira'n min..

Image

Hoyst_87
varamedlem
Kjønn: Kvinne

Post by Hoyst_87 »

Grattis en dag på etterskudd! :)
Astrid - med Martin, Lundii & Chiara (etnahunder), Cin (saluki), og rottene Kaos, Trøbbel, Castor, Lusk, Basse og Cactus. <3

Koala jenta
Markeringsbehov

Post by Koala jenta »

gratulerer!!!!!!! :bravo:

Lillenill

Post by Lillenill »

Nira takker på etterskudd.. :lol:

hihi.. Nå ble hun glad.. hehe..

Locked