Dyremisshandling?

Rotterelatert småplukk, skravletråder, presentasjoner. Bli kjent !

Moderator: Moderatorer

Locked
Lillenill

Dyremisshandling?

Post by Lillenill »

Så på reality tv i går, og fikk litt sjokk i grunn:
I england er det en hobby/sport med ildere: "ilderkonk". Eller hva den nå het.. Hmm?

Det gjelder å ha ilder lengst muli nede i buksa, en man viste det på tv i går.. Jeg reagerte sterkt på hvordan han holdt ilderen og behandla ilderen sin..
Han hadde ilderen i buksa, og ilderen skulle være lengst mulig der nede. Og reck. var på 5 minutter.. Og jeg lurer på, er ikke det dyremisshandling?
Er det mulig?
Hadde jeg møtt på han i norge, hadde jeg slått han ned, og grisebanka han, av behandlinga av ilderen.
Synes ikke den "sporten" skulle vært lov. Uansett..
Det virka som ilderen ikke fikk lov å komme ut av buksa..
:( :evil:

Ailani
Alfatryne

Post by Ailani »

Hmm... :hm: den sporten har jeg aldri hørt om. Men høres ikke noe morsomt ut for ilderen ihvertfall :shock:
Dumt for eieren hvis den biter :P
*Med vennlig hilsen Erica Malene*

Hoyst_87
varamedlem
Kjønn: Kvinne

Post by Hoyst_87 »

det er sikkert det som er pointet da.. at den biter og klorer for å komme seg ut.. og så skal man ha den der så lenge man orker... kjipe folk.. :?
Astrid - med Martin, Lundii & Chiara (etnahunder), Cin (saluki), og rottene Kaos, Trøbbel, Castor, Lusk, Basse og Cactus. <3

Maggot

Post by Maggot »

Om det skjdde på tv bør vel lokale dyrevernere ta å se på saken. Hørtes ut som de ikke fortjente å ha en ilder i allefall...

Lillenill

Post by Lillenill »

Ja, han hadde opplevd at ilderen hadde biti han, men han ga f i det. Og fortsatte med sporten sin... Synes england strekker lovene sine litt vel langt der.
Det er tydligvis lovlig..

Synes det hele er rett og slett dyremisshandling...
Sukk :evil:

Locked