Link

Rotterelatert småplukk, skravletråder, presentasjoner. Bli kjent !

Moderator: Moderatorer

Locked
SJOKOLADE

Post by SJOKOLADE »

Når man først snakker om sjokkerende ting:
http://www.vgb.no/6189/perma/29982/

Mocka
Hamstrer mat

Post by Mocka »

Er dette sant??? Se på komentarene: så god rotte og undulat mor du er. HVis dette virkelig er sant så blie jeg bare kvalm. At noen kan være så sinnsykt groteske og hjerteløse. Han kan da virkelig ikke være helt god i toppen hvis han ikke skjønner at en jenterotte og en gutterotte blir masse babyer!!

Fint_Lite
Tisser i køyene

Post by Fint_Lite »

Nja...da jeg leste den følte jeg at den ikke handlet om dyri det hele tatt, følte at det var en "ironisk" måte å skrive om veden på eller noe...menneskene i den...jeg følte ikke avsmak for den for den var skrevet på en spesiell måte. hun har satt ting veldig på spissen. Følte rett og slett at det var snakk om utlendinger bl.a. og om kalde og kyniske mennesker.......og det med rottene, kan kanksje tolkes som de landene der det ikke er folkeregulering, de står på og trøkker ut unger i eningen der jenter blir gravide i 12 års alder...rottene på restauranten følte jeg at var rettet mot restaurantene som har blitt steng p.g.a div og forfatter diktet seg frem til en grunn til hvorfor noen hadde rotter....

vanskelig å forklare, men jeg føler det ligger noe bak teksten et budskap som er skrevet på en sarkastisk måte kanskje rtt og slett for å vekke opp folket??
Mvh

Jane, Tjukka, Lille My, Tutta og Sissi!

www.FintLite.piczo.com

Himi-Zoo
Hamstrer mat

Post by Himi-Zoo »

Er det virkelig mulig....
Syntes det var mere makabert enn det var søtt....
Stakkars lucille og rotte babyer :cry:

§ RatGirl §
Gammelrotte

Post by § RatGirl § »

Håper hun ikke skriver den rene sannheten, men at hun skriver som Fint_Lite sier. Hvis dette er en helt sann historie, så er det kvalmt og trist :(
Men den kommentaren tok kaka! :o

Eli Andrea
Markeringsbehov

Post by Eli Andrea »

vist det er sant... so trur eg ikkje rotta kunne leve so veldig llenge i naturen:(
R.I.P Oliver:( du vil alltid bli savna.
Eg Beatle og Melis er glad i deg.

Fint_Lite
Tisser i køyene

Post by Fint_Lite »

Den historien er neppe sann! Alt er satt på spissen for å provosere, det ligger en mening/budskap bak teksten!

Men uansett så er det ikke dette tråden handler om!
Mvh

Jane, Tjukka, Lille My, Tutta og Sissi!

www.FintLite.piczo.com

Hoyst_87
varamedlem
Kjønn: Kvinne

Post by Hoyst_87 »

hm.. klarte ikke å se noe budskap i den teksten jeg, hvertfall..

ikke når jeg ser på kommentarene ihvertfall, og at hun som skrev innlegget skrev 'takk' etter de kommentarene hun har fått. tror hun mener alt som skrives. men ihvertfall. hvis det er sant, så er det synd at noen mennesker behandler dyr på den måten, og i tillegg skriver om det. hvis det ikke er sant, og det er en mening/et budskap bakom teksten, så klarer IKKE jeg å se den, og syns også det var en rar måte i så fall.

jaja. sant det, at det ikke er det denne tråden handler om.
Astrid - med Martin, Lundii & Chiara (etnahunder), Cin (saluki), og rottene Kaos, Trøbbel, Castor, Lusk, Basse og Cactus. <3

Heidi
Gammelrotte

Post by Heidi »

*Tråden er delt*

Maggot

Post by Maggot »

Vel, her har du et flott eksempel på hvorfor jeg ikke orker bloggene på vg og dagblad. Mye drit, rett og slett.

Locked