i dag fikk jeg gnag i posten, og der var det en koselig over raskelse. bilde av gutta mine jo......
Amandus på hodet til Prinz
Nå ble jeg glad!!!! :sol: :sol:
Yey! *løpe i postkassa som jeg ikke gadd å sjekke på vei inn*
...........................................................
Yey! bla og bla å finne Prøtte Masse Prøtte
Jeg fikk ellers 32 poeng i rottetesten. Samboeren fikk 28, og vi var begge enige om at resultatene stemte godt
Og når vi er inne på inneholdet i GNAG, vil jeg gjerne komme med en advarsel: På grunn av anmeldelsen i et tidligere GNAG, ønsket jeg meg, og fikk, boka "Coraline" til bursdagen min nå i februar. Litt lett litteratur passet perfekt ettersom jeg ligger hjemme og rekonvaliserer etter operasjon. Gah!! Det er den nifseste, mest krype-skremmende boka jeg har lest. På en ekkel, snikende måte er jeg blitt mer redd i dagene etter at boka var ferdiglest, enn jeg ble først. Merkelige drømmer har jeg også. Så til alle lettskremte: ligg unna den boka! Og til dere andre: den er jo faktisk fantastisk da...
Hos meg ble GNAG først lest av mamma og så lillesøster før de nevnte at jeg hadde skrevet en artikkel i det! Sånn fant jeg ut at GNAG var kommet hit hjem!
Gjelder å passe på posten sin!
Møtte forfatteren på Trondsmo i Oslo for et par år siden, når han skulle signere Coraline (pluss Sandman, selvfølgelig) og da fortalte han at han mente at hvis du syntes boka ar morsom, så var du et barn i sinnet - mens hvis du ble skremt var du dessverre blitt voksen.
Veldig hyggelig mann, forøvrig. Og flink til å tegne rotter.
Det er sykt, sykt.. Hvem synes det er morsomt å få sydd knapper i øynene?? Eller å bli jaget av en geleklump i en mørk kjeller?? Nei, barn altså, jeg har aldri forstått dem.
Hm. Selv synes jeg Coraline var skummel, men oppløftende også, siden Coraline tross alt jo er en meget tøff jente som klarer å ordne opp i sine egne problemer. Synd å høre at du fikk mareritt - det har jeg ikke hørt om noen andre som har opplevd, ellers skulle jeg sannelig ha advart! Kanskje jeg har blitt for blasert og hardbarket etterhvert (eller er litt barn ennå).
Hehe.. unger synes mye rart er morsomt - og en god del av de har en litt merkelig form for humor. Selv synes jeg Coraline er kjempemorsom.
Veldig mange av de ungene jeg har anbefalt boken til synes den er morsom og spennende - men så er det også de som ikke finner boken fengende i det hele tatt. Litt forskjell skal det da være på folk.
Men når sant skal sies, så er Neil en ganske så uvanlig person.