Rotte-showet er i gang

Rotterelatert småplukk, skravletråder, presentasjoner. Bli kjent !

Moderator: Moderatorer

Locked
Nemesis
Tisser i køyene

Rotte-showet er i gang

Post by Nemesis »

I dette øyeblikk står Ingrid, Sludd og Tommeliten og mingler med forfatteren av Svein og Rotta, samt noen av skuespillerene. Det har vært skole-visning av filmen i dag, og det gode selskap er der for å snakke om rotter, dele ut brosjyren til NTF og skaffe seg nye rotte-venner. Jeg er så missunnelig at jeg holder på å dø, jeg rakk så vidt å få hilst på før jeg mått fly på jobb :evil:

Filmen har premiære 03.03, dvs neste fredag. Jeg vil oppfordre alle til å ta kontakt med kinoene i sine respektive byer, dersom dere vil gjøre noen stunts på fredag. Her i Trondheim stiller vi med rotter, brosjyrer og kunnskap. Da har vi iallefall vinterferie, så jeg skal *ikke gå*glipp*av*noen*ting*.

Referat snarest Ingrid!
Tror det er fint å være rotte, men det er jammen ikke værst å være rotte-eier heller!

Roger&Ingrid
Gammelrotte

Post by Roger&Ingrid »

Dette var knall!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tommeliten og Sludd gjorde stor suksess; "Svein" gikk rundt og koste seg med gutta på skuldrene og forfatteren var jo NTF'er (det visste kanskje noen av dere, men jeg var ikke så opplyst). Kinofolkene syntes dette var en strålende ide og ville gjerne ha med rotter flere ganger i vinterferien (som er neste uke i Trondheim). Dessuten innkasserte vi 4 gratisbilletter fra kinoen, som gjør at Hallsetrotteeierne kan spoinke glade og lykkelige på "Svein og Rotta"! Jeg fikk såvidt sett litt av slutten og jeg gleder meg villt til premieren! Intervju med forfatteren (med innslag av snikende Ingrid) kommer i Adresseavisen på mandag og TV-Adressa sender innslag i dag (det er en liten mulighet for at det vises på landsdekkende TVN også...?)

Løp til kinoen og meld dere frivillig! Jeg mener å ha hørt at de skulle til Bergen og Kristiansand også, så ring, ring, ring!

Dagens søteste: Mens hovedrolleinnehaverne ble intervjuet av TV-Adressa, stod jeg med rottene og ventet. Da de fikk se Tommeliten, gikk det et gisp gjennom køen av unger som ventet på andre forestilling; "Åh, det er jo Halvorsen!"

:lol:
Spørsmål til styret? Ta kontakt på mail: ntf@tamrotter.com

Roger&Ingrid
Gammelrotte

Post by Roger&Ingrid »

...Tommeliten klarte forresten å sette sitt preg på Trondheim Kino ved å tisse ut en stol og bæsje en gang på gulvet...jeg var ikke lite ille berørt, da jeg bare hadde satt dem fra meg i en stol for å ta av meg jakken, gitt. :oops:

Heidi
Gammelrotte

Post by Heidi »

Heheheheh! Way to go, Tommeliten! :bravo:

Roger&Ingrid
Gammelrotte

Post by Roger&Ingrid »

Gutta Boys har sovet sammenkrøpen i fosterstilling siden de kom hjem, kun avbrutt av korte turer til matfatet. To nydelige slips, må jeg si. :lol:

Locked