Kan snart starte zoo...

Rotterelatert småplukk, skravletråder, presentasjoner. Bli kjent !

Moderator: Moderatorer

Mocka
Hamstrer mat

Post by Mocka »

Så gøy :) Masse masse dyr :D Dyr jeg aldri har hørt om :P Håper på å få se bilder :wink:

Julia
Hamstrer mat

Post by Julia »

Bodde i kollektiv med fire mennesker, rundt regnet 20 rotter, to chinchilla, en ilder, to nymfeparakitter, tre undulater, et hamster, en kanin og to ørkenrotter. Det var mye støy og luktet ganske sirkus til tider... :lol:
Hun ene som bodde der fikk etterhvert forbud mot å gå i dyrebutikk alene...merkelig nok :wink:

Dumbo-fan90
Sover i do

Post by Dumbo-fan90 »

Oioioi! Du må virkelig ha interesse for gnagere, Annbrit!

Men selv har jeg iallefall; 2 hester, 4 rotter, 2 skillpadder, 2 hunder, 4098 0000 hybelkaniner :bravo: Er vel snart zoo her å :shock: Men vi har iallefall stor plass, og det er jo hele familien, og ikke bare meg :P
Mvh Ida&rottene

Ole...

Post by Ole... »

6 rotter 6 hamstra 5 dvergveddere 1 løvehode/angora pussig liten kosekanin 11 marsvin bli først oordntli moro når det bli over 10 så æ regne med at d minst e 20 når året er omme..:) ei perserkatt og snart hest til ronja jenta mi hmmm.... d va de voksne...:)

lille lakris
Alfatryne

Post by lille lakris »

to hunder, aksjer i en familiekatt, to rotter, en dverghamster, to voksne syriske dverghamstere og de ni :shock: barna deres, to natalmus\ natalrotter, en halv kanin (deler med søsteren min, den er ikke kappet i to :wink: ) tre akvarier med diverse fisker (har vært oppe i ni akvarier).
http://www.lakrisklubb.piczo.com
-for deg som er glad i lakris
http://www.johannazoo.webs.com
-besøk min dyreside!

renatsko
Bygger bol

Post by renatsko »

oh, trudde eg hadde mangen dyr, men må nok sjå meg slått av Annbritt. :P
22 rotter (31 med 'rekene'), 2 papegøyer, 1 konge alexander parakitt, 2 kattar, 2 hamster, ukjendt antall fiskar, 9 hestar, 12 høglandsfè, 2 kaniner, 16 høner pluss ei komande leopard gecko jente (likar eg iallefall å tru.. :roll: ) :lol:

Påss

Post by Påss »

Mocka wrote:hihi. Så søte de steppelemmingene var :) Minner litt om hamster?! Pigmisene var litt snåle :D søte var de :) Det der er sikkert sånne dyr som man ikke får lov å ha i norge. Tok forresten en titt innom kommende dyr :shock: Skal du ha alt det der også? Snakk om zoo :lol:
Pigmus på dansk, pinnsvinmus på norsk. Jeg har tre jenter hjemme :)
Så de er hvertfall lovlige i Norge.
Steppelemming var veldig lik lemen, vel ?

Mocka
Hamstrer mat

Post by Mocka »

kult :) Mange rare dyr der ute i verden :D

Locked