NTF har fått en henvendelse fra barnas SuperG, som går på NRK1 hvr onsdag kl.16.30.
De skal ha en sending som skal handle om den nye barnefilmen Svein og Rotta, og i den forbindelse er de på utkikk etter gjester til programmet sitt.
Finnes det noen i alderen 8-12 som kunne tenke seg å komme i studio på Marienlyst, førstkommende onsdag kl.16.00 og fortelle om hvordan rotter er som kjæledyr? Er det også noen som driver med trening av rottene sine, sånn at de kan få vist seerene hvor smarte dyrene er?
Hvis du er interessert, send meg en PM så får dere tlf. til Henrik. Han har navn og nummer til kontaktperson, men er ikke på nett i kveld.
Tror det er fint å være rotte, men det er jammen ikke værst å være rotte-eier heller!
Ja,det er jo i Oslo. Det er synd. Jeg hadde veldig lyst å sette meg på toget nedover, med ste-barna og rottene. Vi har vinterferie denne uka, men neste uke er det fullt fres med jobb og skole
Anyone?
Tror det er fint å være rotte, men det er jammen ikke værst å være rotte-eier heller!
Det hørtes jo moro ut Må da være noen som har lyst til å komme på TV.. selv om det kanskje er litt skummelt i den alderen!? Synd jeg er for gammel selv