Vil du på TV?

Rotterelatert småplukk, skravletråder, presentasjoner. Bli kjent !

Moderator: Moderatorer

Locked
Nemesis
Tisser i køyene

Vil du på TV?

Post by Nemesis »

NTF har fått en henvendelse fra barnas SuperG, som går på NRK1 hvr onsdag kl.16.30.

De skal ha en sending som skal handle om den nye barnefilmen Svein og Rotta, og i den forbindelse er de på utkikk etter gjester til programmet sitt.

Finnes det noen i alderen 8-12 som kunne tenke seg å komme i studio på Marienlyst, førstkommende onsdag kl.16.00 og fortelle om hvordan rotter er som kjæledyr? Er det også noen som driver med trening av rottene sine, sånn at de kan få vist seerene hvor smarte dyrene er?

Hvis du er interessert, send meg en PM så får dere tlf. til Henrik. Han har navn og nummer til kontaktperson, men er ikke på nett i kveld.
Tror det er fint å være rotte, men det er jammen ikke værst å være rotte-eier heller!

Hoyst_87
varamedlem
Kjønn: Kvinne

Post by Hoyst_87 »

Åh, det hadde vært gøy! Æsj at jeg er for gammel.. :? :oops:

Hehe.. Men, så kan jo ikke rottene mine noen triks heller da, enn å stikke av.. :lol:
Astrid - med Martin, Lundii & Chiara (etnahunder), Cin (saluki), og rottene Kaos, Trøbbel, Castor, Lusk, Basse og Cactus. <3

Nemesis
Tisser i køyene

Post by Nemesis »

Ja, det er jo det viktigste trikset. Men det er kanskje noen som har småsøsken eller barn i rette alderen?
Tror det er fint å være rotte, men det er jammen ikke værst å være rotte-eier heller!

Hoyst_87
varamedlem
Kjønn: Kvinne

Post by Hoyst_87 »

Jeg har en lillesøster som er tretten.. Men hun liker ikke rotter så godt.. :?: Liker katter bedre! :shock: Sorry.. Hehe.. Skal slutte å mase nå! :P
Astrid - med Martin, Lundii & Chiara (etnahunder), Cin (saluki), og rottene Kaos, Trøbbel, Castor, Lusk, Basse og Cactus. <3

Rotteelsker

Post by Rotteelsker »

Jeg er da 13 år, men Marienlyst hørtest veldiglangt vekke herifra..

Nemesis
Tisser i køyene

Post by Nemesis »

Ja,det er jo i Oslo. Det er synd. Jeg hadde veldig lyst å sette meg på toget nedover, med ste-barna og rottene. Vi har vinterferie denne uka, men neste uke er det fullt fres med jobb og skole :evil:

Anyone?

kikky
Gammelrotte
Kjønn: Ikke oppgitt

Post by kikky »

lillesøstra mi er 12 og har 3 rotter sjøl :P mulig ho har lyst til å komme på tv :hm:
Anexet med tottebasser og corgis frøkner.

Henrik Olavesen

Post by Henrik Olavesen »

send meg en pm eller en mail hvis du har lyst till å være med eller din søster. :thu:

Henrik

Post by Henrik »

Det hørtes jo moro ut :) Må da være noen som har lyst til å komme på TV.. selv om det kanskje er litt skummelt i den alderen!? :P Synd jeg er for gammel selv :roll:

Ailani
Alfatryne

Post by Ailani »

JEEEEG VIL!! :bravo: ......... jeg er jo bare ...kremt :roll: .. 12 år :lol: ..kremt..
*Med vennlig hilsen Erica Malene*

Henrik

Post by Henrik »

Ailani wrote:JEEEEG VIL!! :bravo: ......... jeg er jo bare ...kremt :roll: .. 12 år :lol: ..kremt..
Er jeg sammen med ei på 12? :o :shock: (Kanskje litt off-topic men :P)

Ailani
Alfatryne

Post by Ailani »

Eller en som har lyst å komme på tv :P

Kanskje ikke så mange på den alderen som sitter her da.. Trodde det var sånn at de fleste ville på tv jeg :lol:
*Med vennlig hilsen Erica Malene*

Locked