8.mars
Moderator: Moderatorer
På tågstationen imorse stod par unga gutter med plakat med gratulationer och delade ut kakor, men fick lite lust till det.
Alla kvinnor på jobbet fick karamell fromage serverad ifm lunchen och läppstift låg i våra posthyller. När jag kom hem var det städat och organiserat för en gång skull och middagen var färdig. Skulle önska det var oftare...
Tack Henrik
.
Ki
Alla kvinnor på jobbet fick karamell fromage serverad ifm lunchen och läppstift låg i våra posthyller. När jag kom hem var det städat och organiserat för en gång skull och middagen var färdig. Skulle önska det var oftare...
Tack Henrik

Ki
E-mail: snuttiz@hotmail.com
Bare litt misunnelig nå ja! har vært en tur med pappa til sverige i dag med influensa verking i kroppen og rett iseng da vi kom hjem...så der har jeg tilbrakt resten av dagen, jeg dataen og tv'n! så jeg har vel egentlig hatt det ok her å da jeg tenker etter!!Adyssa wrote:På tågstationen imorse stod par unga gutter med plakat med gratulationer och delade ut kakor, men fick lite lust till det.
Tack Henrik.
Ki

-
- Gammelrotte
Hm..merket ikke noe til kvinnedagen jeg heller, men en av elevene mine fortalte at moren hennes skulle ut og marsjere i tog og drikke seg full.
"Hæh? Skulle det være noe spesielt med denne dagen, da? Skal vi se; sove, spise, vaske hverandre, drikke vann, kose....næh...helt ordinær dag.
De fem damene på stua"

"Hæh? Skulle det være noe spesielt med denne dagen, da? Skal vi se; sove, spise, vaske hverandre, drikke vann, kose....næh...helt ordinær dag.
De fem damene på stua"
Spørsmål til styret? Ta kontakt på mail: ntf@tamrotter.com