8.mars

Rotterelatert småplukk, skravletråder, presentasjoner. Bli kjent !

Moderator: Moderatorer

Locked
Henrik Olavesen

8.mars

Post by Henrik Olavesen »

vill gratulere alle kvinnene her på forumet med dagen,det gjelder også hunn rotter.

SJOKOLADE

Post by SJOKOLADE »

Tusen takk (mmmmm nå ligger jeg i sofaen og slapper av mens samboeren står og lager middag.... :dro:

Hoyst_87
varamedlem
Kjønn: Kvinne

Post by Hoyst_87 »

Takker! :) Eneste mannen jeg har hørt det fra i dag! (gutta i klassen er så teite..) :lol:
Astrid - med Martin, Lundii & Chiara (etnahunder), Cin (saluki), og rottene Kaos, Trøbbel, Castor, Lusk, Basse og Cactus. <3

Maria
Klatrer på møblene

Post by Maria »

:leftrat: :rat: :rightrat: :pig:
Melis, Villvin, Yorda og Maria takker og bukker og koser seg med solsikkefrø :sol:
Maria H.

Adyssa
Hamstrer mat

Post by Adyssa »

På tågstationen imorse stod par unga gutter med plakat med gratulationer och delade ut kakor, men fick lite lust till det.

Alla kvinnor på jobbet fick karamell fromage serverad ifm lunchen och läppstift låg i våra posthyller. När jag kom hem var det städat och organiserat för en gång skull och middagen var färdig. Skulle önska det var oftare...

Tack Henrik :bravo: .

Ki

Ailani
Alfatryne

Post by Ailani »

Takk takk fra alle jentene i huset :D

Adyssa: Ja jeg så de jeg å.. hehe.
*Med vennlig hilsen Erica Malene*

Fint_Lite
Tisser i køyene

Post by Fint_Lite »

Adyssa wrote:På tågstationen imorse stod par unga gutter med plakat med gratulationer och delade ut kakor, men fick lite lust till det.

Alla kvinnor på jobbet fick karamell fromage serverad ifm lunchen och läppstift låg i våra posthyller. När jag kom hem var det städat och organiserat för en gång skull och middagen var färdig. Skulle önska det var oftare...

Tack Henrik :bravo: .

Ki
Bare litt misunnelig nå ja! har vært en tur med pappa til sverige i dag med influensa verking i kroppen og rett iseng da vi kom hjem...så der har jeg tilbrakt resten av dagen, jeg dataen og tv'n! så jeg har vel egentlig hatt det ok her å da jeg tenker etter!! 8)
Mvh

Jane, Tjukka, Lille My, Tutta og Sissi!

www.FintLite.piczo.com

Heidi
Gammelrotte

Post by Heidi »

He? Vi hadde ikke noe sånne kvinnegreier på min jobb. Jeg talte egg, jeg. :geek:

Roger&Ingrid
Gammelrotte

Post by Roger&Ingrid »

Hm..merket ikke noe til kvinnedagen jeg heller, men en av elevene mine fortalte at moren hennes skulle ut og marsjere i tog og drikke seg full. :lol:

"Hæh? Skulle det være noe spesielt med denne dagen, da? Skal vi se; sove, spise, vaske hverandre, drikke vann, kose....næh...helt ordinær dag.

De fem damene på stua"
Spørsmål til styret? Ta kontakt på mail: ntf@tamrotter.com

Nemesis
Tisser i køyene

Post by Nemesis »

Heh, hadde ikke fått med meg at det var kvinnedag i det hele tatt, før elevene stillte meg til veggs og lurte på hva det er for noe...

Men vi fikk tre store bløtkaker i lunchen, det vet jeg ihvertfall hva er 8)
Tror det er fint å være rotte, men det er jammen ikke værst å være rotte-eier heller!

Locked