Bilder till databasen - Adyssa råttor

Rotterelatert småplukk, skravletråder, presentasjoner. Bli kjent !

Moderator: Moderatorer

Locked
Adyssa
Hamstrer mat

Bilder till databasen - Adyssa råttor

Post by Adyssa »

De som har bilder på råttorna kan sända till mig. Jag ska lägga de in i databasen. Jag har tillgång på en del av Adyssa-råttorna som jag kan redigera. Fint om ni kan gå in och checka upplysningar och meddela mig det som kan läggas in.

Linken till ratbase: http://vaggen.net/~ratbase/

Vänliga hälsningar :les:
Ki

anita
Gammelrotte
Kjønn: Ikke oppgitt

Post by anita »

Jeg ser Ulven er nokså oppdatert - men har du det du trenger på O'Boy & Twist, Jimmy & Jason og Arthur & Lancelot?
Anita

Adyssa
Hamstrer mat

Post by Adyssa »

Det är jag som har lagt in upplysningar på Ulven.

Jag har inte tillgång på att redigera på just de råttorna du nämner. Har sänt en del mailer till Heidi som är troligtvis upptagen med annat. Men vill du att jag ska ha möjligheten till det blir jag glad.

:bravo: Jag styrer gärna med sånt.

Ki

Heidi
Gammelrotte

Post by Heidi »

Den som legger inn rotter er som regel eieren. I noen tilfeller er det oppdretteren, og da er det mest hensiktsmessig at editeringsrettighetene flyttes over på eieren når eieren blir registrert. Dette kan oppdretteren opplyse meg om, men det krever at eieren er registrert fra før. Hvis jeg skal flytte rotter fra en eier, må eieren kontakte meg om det.

Og husk, hvis du legger inn rotter fra ditt eget oppdrett, så SKAL du ha tillatelse fra eieren til å legge inn eierens navn.

Adyssa
Hamstrer mat

Post by Adyssa »

Jag har frågat de flesta ägare, men en del har jag inte fått tag i och det ser ut som de har skiftat e-mail. De som har råttor från mig kan gärna kontakta mig.

Jag har flyttat och skiftat ut pc, så det är en del mailer som jag har mistat.

Ki :hm:

Locked