Omplassering

Rotterelatert småplukk, skravletråder, presentasjoner. Bli kjent !

Moderator: Moderatorer

Locked
§ RatGirl §
Gammelrotte

Omplassering

Post by § RatGirl § »

Jeg har tenkt å se hvordan dette fungerer og om det er noen god idé. Skader ikke å prøve iallfall :wink:
På siden min er det nå mulighet for å sende inn omplasseringsannonser, jeg vil legge de ut her.
Flere linker til rotter som trenger et nytt hjem finner dere her.
Hvis dette viser seg å være en god idé så er målet mitt å samle flest mulig rotter som trenger et nytt hjem på et og samme sted. En "mild" versjon av svenske Råtthjälpen kan man vel kanskje kalle det?

Hva syntes dere om idéen?

Jeg trenger også hjelp til å gjøre siden kjent for flest mulig, så link gjerne!

:rottehode:

Julie Erlandsen
Stjeler søppel

Post by Julie Erlandsen »

Kjempebra! :akt: :akt: :akt: :akt:
mvh Julie

...selv om jeg har stoooor respekt for omplasseringer...ikke noen enkel greie!

Dumbo-fan90
Sover i do

Post by Dumbo-fan90 »

Jeg syntes det hørtes ut som en god ide.. Men mener du at noen skal fungere som omplasseringshjem, eller skal du bare annonsere om det på hjemmesiden?

Jeg kan evnt. være krisehjem :spise:
Mvh Ida&rottene

§ RatGirl §
Gammelrotte

Post by § RatGirl § »

Dumbo-fan90 wrote:Jeg syntes det hørtes ut som en god ide.. Men mener du at noen skal fungere som omplasseringshjem, eller skal du bare annonsere om det på hjemmesiden?

Foreløpig så har jeg ikke tenkt så langt ennå. Det blir mye mer arbeid, tid, penger osv. Så har kun tenkt å ha omplasseringsannonser foreløpig. Det du kan er å melde deg hos dyrebeskyttelsen. De trenger noen ganger krisehjem for rotter, og da kunne jeg jo lagt inn annonser for eventuelle rotter du har hos deg. Men jeg vil ikke ta noe "ansvar" for slikt ennå, hvis du skjønner? :)

Mocka
Hamstrer mat

Post by Mocka »

Utrolig bra hjemmeside. Oversiktelig og innholdsrik :) Kjempe bra at du annonserer omplasseringsrotter :thu: Mange rotter der ute som trenger nye, gode hjem. :) Kanskje noen som ikke har hatt det så bra før også :(

Dumbo-fan90
Sover i do

Post by Dumbo-fan90 »

§ RatGirl § wrote:
Dumbo-fan90 wrote:Jeg syntes det hørtes ut som en god ide.. Men mener du at noen skal fungere som omplasseringshjem, eller skal du bare annonsere om det på hjemmesiden?

Foreløpig så har jeg ikke tenkt så langt ennå. Det blir mye mer arbeid, tid, penger osv. Så har kun tenkt å ha omplasseringsannonser foreløpig. Det du kan er å melde deg hos dyrebeskyttelsen. De trenger noen ganger krisehjem for rotter, og da kunne jeg jo lagt inn annonser for eventuelle rotter du har hos deg. Men jeg vil ikke ta noe "ansvar" for slikt ennå, hvis du skjønner? :)
Åja, skjønner.. Nei, jeg ville isåfall bare drevet et mini krisehjem privat... Ikke noen store greiene lixom.. Bare tenkte hvis det var noen i NTF som brått ikke kunne ha rotter lenger lixom.. 8)
Mvh Ida&rottene

§ RatGirl §
Gammelrotte

Post by § RatGirl § »

Da har JuliRottenes Omplassering fått en egen side!
Nå er det mer oversiktlig og mye enklere å sende inn en annonse.

JuliRottenes Omplassering

Hjelp gjerne til med å gjøre siden kjent for flest mulig. :thu:

rotta

Post by rotta »

Du kan legge ut en anonse på www.dyrenett.no om omplaserringen din! ;)

Roger&Ingrid
Gammelrotte

Post by Roger&Ingrid »

Du kan legge ut en anonse på www.dyrenett.no om omplaserringen din!
Hvis du sjekker linken, ser du at Ratgirl har laget en egen side hvor hun legger ut omplasseringsannonser for andre. Det er ikke hennes rotter som skal omplasseres. :ost:
Spørsmål til styret? Ta kontakt på mail: ntf@tamrotter.com

Locked