Pass?

Rotterelatert småplukk, skravletråder, presentasjoner. Bli kjent !

Moderator: Moderatorer

Locked
Hoyst_87
varamedlem
Kjønn: Kvinne

Pass?

Post by Hoyst_87 »

Det er ikke noen i Oslo som hadde hatt mulighet for å passe en rottemor med 8 unger, + muligens bestevenninnen hennes? Ungene er 9 dager gamle på søndag, og i og med at de ikke bør reise så langt ennå, så lurte jeg på om det var noen som har mulighet?

Damen som har dem nå, har egentlig ikke mulighet til å ha henne hos seg lenger, da guttungen hennes er allergisk, og kjempetrist for at de skal reise, så det hadde vært best om alle reiste nå i helgen, når han er borte, så han slipper å se at de reiser.

Jentene er 6 mnd gamle.

Hvis noen har mulighet for å ha dem i en uke, eller vet om noen som har mulighet, ta kontakt på pm!

Neste helg, skal i så fall renatsko hente dem. :)
Astrid - med Martin, Lundii & Chiara (etnahunder), Cin (saluki), og rottene Kaos, Trøbbel, Castor, Lusk, Basse og Cactus. <3

Ailani
Alfatryne

Post by Ailani »

Mulig jeg kan! Bor i Asker da.. går det bra? ;)
Må jeg i så fall hente dem? Har ikke så mye tid denne uken..
*Med vennlig hilsen Erica Malene*

Mocka
Hamstrer mat

Post by Mocka »

Jeg skulle gjerne gjort det hvis jeg ikke hadde vært i karantene :( Ennå en dum ting med karantene :( Lykke til meg jakten på noen som kan passe da :)

Heidi
Gammelrotte

Post by Heidi »

*Flyttet til medlemmenes oppslagstavle*

§ RatGirl §
Gammelrotte

Post by § RatGirl § »

Nå sitter jeg med to av de små i hånden min. Image Noe mer nydelig skal man lete lenge etter Image Image En herlig opplevelse og erfaring :bravo:

Locked