Hvordan RM1 sekken åpnes!

Rotterelatert småplukk, skravletråder, presentasjoner. Bli kjent !

Moderator: Moderatorer

Locked
§ RatGirl §
Gammelrotte

Hvordan RM1 sekken åpnes!

Post by § RatGirl § »

Hurra! Idag skjønte jeg plutselig hvordan man åpner en RM1 sekk uten saks og klipping!
På toppen av sekken drar du den brune tråden ut og så er det bare å dra den hvite tråden, og vips! Sekken er åpnet og klar til bruk 8)

:klovn:

Fint_Lite
Tisser i køyene

Post by Fint_Lite »

ikke si at dette å gjelder generelt sekker som er festet med tråd?? potetsekker for å nevne en.......uansett, jeg har aldri forstått meg på de trådene, drar i en men nei...men forklaringen din...må kjøpe en sekk for å prøve! haha
Mvh

Jane, Tjukka, Lille My, Tutta og Sissi!

www.FintLite.piczo.com

Mocka
Hamstrer mat

Post by Mocka »

Men det er jo 2 tråder, er det ikke? Mener å huske det iallefall :P Bare å gjette og håpe at den går opp :P

Nemesis
Tisser i køyene

Post by Nemesis »

noen husmødre kan se det, på hvilken vei stingene går. Uforståelig :shock:
Tror det er fint å være rotte, men det er jammen ikke værst å være rotte-eier heller!

Hoyst_87
varamedlem
Kjønn: Kvinne

Post by Hoyst_87 »

Jeg har endelig fått det til, tilslutt! Men, jeg pirket opp tråden helt inn til sekken begynte, og SÅ kunne jeg dra! :P Så det var vel ikke HELT riktig.. :P
Astrid - med Martin, Lundii & Chiara (etnahunder), Cin (saluki), og rottene Kaos, Trøbbel, Castor, Lusk, Basse og Cactus. <3

§ RatGirl §
Gammelrotte

Post by § RatGirl § »

Hehe, kan hende jeg jukset litt, fordi jeg klippet opp to sting i den ene enden før jeg la merke til den mystiske brune tråden på den andre siden :idea:
Har ikke åpnet så mange potetposer ennå, så det vet jeg ikke :P

Nemo
Alfatryne

Post by Nemo »

Min lille strategi er å sørge for at forholdene ligger til rette når vanskelige ting skal åpnes. Samtalen begynner gjerne med enten "mamma...?" eller "Martin...?" etterfulgt av store dådyrøyne og fremvisning av den ikke-samarbeidsvillige gjenstanden under fremførelsen av "den er ødelagt.. reparepa..." med veldig tilgjort stemme. Utrolig hva som åpner seg da. (Men blir veldig sjeldent brukt, da mamma bor 4 timer unna og Martin 2..)
Alle henvendelser til NTFs styre, skal gjøres via ntf@tamrotter.com

Fint_Lite
Tisser i køyene

Post by Fint_Lite »

Nemo wrote:Min lille strategi er å sørge for at forholdene ligger til rette når vanskelige ting skal åpnes. Samtalen begynner gjerne med enten "mamma...?" eller "Martin...?" etterfulgt av store dådyrøyne og fremvisning av den ikke-samarbeidsvillige gjenstanden under fremførelsen av "den er ødelagt.. reparepa..." med veldig tilgjort stemme. Utrolig hva som åpner seg da. (
haha....hmm..hørtes den kjent ut tru?? neeeei!!

Jeg skal åpne noe eller gjøre noe men får ikke til, ser på Andre' (samboern) med bedende øyne.."andre'?" men savner mamma når det gjelder stryking av bunadskjorte nå.....
Mvh

Jane, Tjukka, Lille My, Tutta og Sissi!

www.FintLite.piczo.com

Locked