rotteunger i dyrebutikk

Rotterelatert småplukk, skravletråder, presentasjoner. Bli kjent !

Moderator: Moderatorer

Marcus
Betarotte

Post by Marcus »

Ja, men de hadde fortsatt høy i buret, og nå haded de ikke en vannskål en gang, men jeg sa i fra til hun som var der, men jeg vet ikke om hun tok meg særiøst.. :roll:

Det er jo bedre for ungene å ikke flytte så mye, men jeg drar innom der i morgen også om jeg kommer meg nedover ;) Så får vi se hva som skjer ;)
Tamara
------------------------
Savner dere go'-klumpene mine<3

Marcus
Betarotte

Post by Marcus »

Nå når dagene har gått, innser jeg at jeg rett å slett ikke har tid til dyr akkurat nå.
Noe som egentlig er ganske synd, siden jeg begynner å bli ekstremt dyresyk igjen! Jeg har tenkt,
og kommet fram til at jeg mest sannsynlig ikke henter rotteungene. Jeg snakket i dag med den daglige lederen,
og han spurte meg om jeg ville ta over/passe på rotteungene + mora og kanskje flere rotter, men jeg takket nei foreløpig. Nå håper jeg bare at rotteungene og mora (og de andre rottene) finner seg et godt hjem! :)

Tusen takk til støtten jeg har fått og en spesiell takk til Matmor! :bravo:

Jeg har funnet noen som vil være "prøvekanin" Inger, så du får beskjed i nærmeste framtid :)
Tamara
------------------------

Marcus
Betarotte

Post by Marcus »

Jeg var innom dyrebutikken i dag, og det var noen nydelige svarte huskyrotter, de små rosa rekene hadde blitt :) Jeg klarte ikke å telle dem, men jeg tipper det var rundt 8 stykker :) En stor familie. Sovehuset hadde de ikke lenger, men jeg tipper det var fordi de lå hele tiden inni det, og dyrebutikken vil vel vise fram de små rotteungene :roll:
Tamara
------------------------

Post Reply