Er så opptatt av disse rottene, men det er INGEN i min omgangskrets som har forståelse at dette er noen fine dyr. Jeg blir ensom i akkurat det med om rotter. Alle rundt meg har instillingen: fysj, og æsj. Slitsomt!
Jeg prater ikke mye rotte, men det er jo litt av min hverdag. Håpløst å nevne noe, da er det samme regla hvor ekle dem er...
Jeg er glad Forum finnes så jeg får ut litt rotteprat.
Er det flere som har det slik?
Hjertesukk!
Moderator: Moderatorer
-
- Omegarotte
Hjertesukk!
Kari Mette
Knerten og Rikard
Knerten og Rikard
Hei
Skjønner hvordan du har det. Heldigvis synes de aller fleste vennene mine at gutta mine er søte, men samboeren min er desverre av en annen oppfatning. Det er skikkelig kjipt, for når han er hjemme må de stakkars små bli i buret. Hell i uhell så jobber vi begge turnus, så de får kommet seg ut hver dag.
Lukke til videre.
Håper vennene dine kommer på bedre tanker.
Skjønner hvordan du har det. Heldigvis synes de aller fleste vennene mine at gutta mine er søte, men samboeren min er desverre av en annen oppfatning. Det er skikkelig kjipt, for når han er hjemme må de stakkars små bli i buret. Hell i uhell så jobber vi begge turnus, så de får kommet seg ut hver dag.
Lukke til videre.
Håper vennene dine kommer på bedre tanker.
Jeg har for det meste fått positive tilbakemeldinger, og selv om noen synes det ikke er så koslig, blir interessert og stiller mange spørsmål..
Da jeg først skaffa meg rotter, sa de at jeg måtte bare gi opp å finne meg en som torde å bli med meg hjem.. hehe.. men jeg vil påstå at da luker jeg jo bare ut de som ikke er aktuelle.. Og det gikk jo bra det, til sutt
Da jeg først skaffa meg rotter, sa de at jeg måtte bare gi opp å finne meg en som torde å bli med meg hjem.. hehe.. men jeg vil påstå at da luker jeg jo bare ut de som ikke er aktuelle.. Og det gikk jo bra det, til sutt