Jeg var på IKEA i dag og der fant jeg en veldig fin tunell som egentlig er for katter men den er også veldig fin til totter
Den kostet 49kr noe som jeg synes er billig ettersom hvis man kjøper i dyrebutikk http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/70109412
Det er da man kan bruke hverandre . Jeg bor nemlig ved ikea på slependen og kjører ofte forbi, så er det sån at man virkelig har lyst på noe der, så er det bare å ta kontakt, litt post forsendelse og vips så har man en pakke i posten ...
Biamora wrote:Det er da man kan bruke hverandre . Jeg bor nemlig ved ikea på slependen og kjører ofte forbi, så er det sån at man virkelig har lyst på noe der, så er det bare å ta kontakt, litt post forsendelse og vips så har man en pakke i posten ...
Hvist det er sånn at mange har ønsker om saker og ting til rottene sine på ikea eller andre steder, kan det jo være en tanke å sette opp en handle liste, ha en administrator og sette to utsendte på saken når den handlelisten er god og full. Da kan man jo eksempelvis sende penger i forkant, sette opp en tidsfrist for ønskene sine, og kjøpe inn når det har blitt litt på listen. Her er det en fordel å slå seg sammen med flere å dele på porto. Dette er bare en tanke foreløpig, men det kan jo være et godt tilbud til alle de som ikke har umiddelbar tilgang på de store kjedene . Flere tanker omkring dette??
Biamora wrote:Hvist det er sånn at mange har ønsker om saker og ting til rottene sine på ikea eller andre steder, kan det jo være en tanke å sette opp en handle liste, ha en administrator og sette to utsendte på saken når den handlelisten er god og full. Da kan man jo eksempelvis sende penger i forkant, sette opp en tidsfrist for ønskene sine, og kjøpe inn når det har blitt litt på listen. Her er det en fordel å slå seg sammen med flere å dele på porto. Dette er bare en tanke foreløpig, men det kan jo være et godt tilbud til alle de som ikke har umiddelbar tilgang på de store kjedene . Flere tanker omkring dette??