Enda en morsom rotte-katt video.
http://www.youtube.com/watch?v=AgR-fktQgqI&eurl=
Merknad: Jeg mener overhode ikke at man bør ha katter og rotter (eller andre smågnagere) i samme rom, altfor skummelt med alle de jaktinstinktene katter har.
Rat attack
Moderator: Moderatorer
Rat attack
Har ingen schnuskier for tiden
..RIP Alfi,Frederikke,Fredrik,Gunnar,Benny,Sam & Harry; alltid i hjertet mitt.

Jeg tviler ikke på at det finnes katter som går godt sammen med rotter, jeg har ikke erfaring med innekatter, så jeg synes det er "tryggest" å ikke oppmuntre til noe jeg ikke kan stå inne for
Men som biolog vil jeg gjerne tilføye at instinkter som ligger dypt inne kan blir trigget og bli utløst på de merkeligste tidspunkt - jeg tror ikke jeg ville latt katter og rotter vært alene sammen, uansett.

Men som biolog vil jeg gjerne tilføye at instinkter som ligger dypt inne kan blir trigget og bli utløst på de merkeligste tidspunkt - jeg tror ikke jeg ville latt katter og rotter vært alene sammen, uansett.
Har ingen schnuskier for tiden
..RIP Alfi,Frederikke,Fredrik,Gunnar,Benny,Sam & Harry; alltid i hjertet mitt.

Ailani wrote:Mine katter er innekatter, de behandler rottene på en helt annen måte en utekatter
blir jo feil å si... jeg har utekatt og han elsker rottene. ligger og snorrer mens han ser på dem, og har aldrig gjort dem noe. han og reed har jo tilogmed stått å spist av samme matskål og det er ofte jack(katten) hopper inn i buret for å lete etter noe got å spise