jeg slenger meg på her i denne praten, å sier at jeg synes rotter er en liten tanke bedre en gutter forde at guttene kan svikte deg når du treger han mest, rottene er glad i deg uansett
siv wrote:jeg slenger meg på her i denne praten, å sier at jeg synes rotter er en liten tanke bedre en gutter forde at guttene kan svikte deg når du treger han mest, rottene er glad i deg uansett
yes det har da jeg opplevd for å si det slik. gubben stakk uten et ord om hvorfor og det etter nesten 6år. den er fin å fordøye.
Ja.. min stakk også. Vi var sammen i 3 år og forlovet.. Heldigvis hadde vi det ikke opptimalt så sorgen var ikke såå ille. Er mer det at man er vandt til å ha noen der 24 timer i døgnet..
Men sånt er vondt uansett..*trøsteklem* til deg Lilly!
ja, min x forandret seg ikke før rett etter bryllupet men det rare var at ingen trodde meg når jeg fortalte ossen han egentlig var forde han var så grusomt falsk for andre virker han som en snill å sjarmerende å rolig gutt
ja, det som var så idiotisk var at når jeg sa han rett opp i ansiktet at jeg ville sepaeres så lo han meg rett opp i tryne å da han kjønte jeg mente alvor begynte han å grine å ba på sine knær å lover bot å bedring men jeg var bestemt å kom meg vekk fra han, nå har jeg hatt en kjempe gutt som samboer i snart 5 år å vi har det helt fint sammen det artige er at jeg fikk høre av min bror at x en min var på match.no jaja stakars den dama som kaprer han
men moralen er, en knapp for rottene å dyrene ellers