En vakker høstdag i Trondheim i dag! :sol:
Det er litt kaldt, men sola skinner, så jeg har faktisk hatt mulighet til en "ute-cortado" på Dromedar i formiddag. Slikt gir energi etter mange uker med vind og regn. Sommeren i Trondheim i år foregikk visst mens jeg sto i dusjen, så vi er ikke bortskjemte her i midten heller
Huff, så trasig Minner meg om da broren min studerte i Tromsø. Han ringte oss en gang i slutten av mai og lurte om det var for drøyt å bruke resten av studielånet på å kjøpe snøfreser...
Men jeg lurer på om det ligger til familien; jeg gikk på folkehøgskole på Halsnøy (sør-øst for Stord i Hordaland) samme året som min bror flyttet til Fredrikstad, og det året var det snørekord på begge stedene
Snø er en fin ting Alt er bedre enn regn å vind....
Da det var snørekord her i Tromsø drev jeg på å hadde kjøretimer..
Ikke bare bare å se forbi brøyteskavler på 2-4 meter....
Snørekorden var vel på 2 meter og 40 cm husker jeg ikke helt feil..Å det var midt oppe på øya.Og der snør det ikke så mye som mange andre plasser på lille tromsø..Meget lokalt vær hær til tider...
For å komme ut av mammas veranda i 2 etg så måtte vi klatre oppover..hehe...
En artig tid det der...
Jepp snøen kom her også, heldigvis har vi skiftet til vinter dekk.
Ungene var tidlig oppe idag, de har bygget året første snøman.
Dette er første vinteren til Scott, han synes det var helt topp med snø.
Uff of uff... har begynt og snø her også nå *brrrr* MEn foreløbig har det ikke villet legge seg på bakken ennå
*Ok, dere skjønner sikkert at jeg er kun glad i snø på julaften* hehe
Snøøøø! Og -0.4 grader. Straks ut å skifte dekk. Det snødde i går også, men den la seg ikke. Var sikker på at jeg skulle våkne opp til et hvitt landskap i dag.
JIPPI.Det snør ikke i Fr.stad nå,det får holde seg i moss.
får ikke håpe at det snør i asker når jeg skal hjem i kveld.
liker ikke vinteren,kan godt ha +40 grader på juleaften,tenk deg så godt å pakke opp gaver mens du sitter under en parasoll med noe kaldt å drikke. :jul: