Ok takk, Var en tur på sørlandets klinikk for to dager siden...og han jeg pratet med da kunne ikke hjelpe meg for han hadde ikke boke der men hjemme hos seg selv....Så fikk jeg en mld på mobilen dagen etter om dossering av medisinen.....Klinikken som er like ved HiA, kom samboern min med Vesla...hun døde dagen etter. vi ringte vakt tlf noen ganger den helgen, men fikk intrykk av at de tenkte det er jo bare ei rotte hun klarer seg...selv om jeg sa at nå har hun gitt helt opp livet!Påss wrote:Kristin på Sørlandets Dyreklinikk er ålreit, synes jeg. Hun begynte i høst, og hvis jeg ikke husker feil nå, så har hun vært i England noen år.
Jeg er fornøyd med behandlingen jeg har fått i Sørlandsparken uansett hvem av veterinærene jeg har vært hos, men foretrekker Kristin på rottene![]()
Ellers er også ABC Dyreklinikk i Vågsbygd anbefalt av Camilla Ø. her på forumet.
Men de i Vågsbydg er heller ikke så dyre de, har vært der en gang og....tokk 100 kr for den undersøkelsen, gikk ut ifra verdien av dyret..(dyrebutikk pris er jo ca 100 kr, men for meg er de som en uerstattelig skjelden edelsten..)