hehe, oki.. jeg tenker at jeg skal ikke ha et ALTFOR stort bur, da jeg slutter på skolen 11.mai, og skal få med meg alt fra et sted til et annet da..

oki.. Hoyst har vært litt i senga, men det er ikke noe gøy, og litt på bordet, også pleier han å sitte på et lite skap ved siden av vasken når jeg steller meg for kvelden.. ellers så liker han VELDIG godt å gå inn i klesskapet mitt da, siden døra nesten aldri er lukket, fordi jeg har for mye klær.. så da romsterer han rundt i nederste hylle og blir nesten borte inni der.. også er han jo med inni genseren eller i lomma på hettegenseren av og til da, hvis jeg skal ut en liten tur..

det liker han! da skal han alltid stikke av.. men er liksom ikke sikker på om han får NOK mosjon! men blir helt sikkert betraktelig bedre med nye lekekamerater..
hehe, doruller på hodet? DET må jeg prøve en gang!!!

hehe! papirballer med snacks inni hørtes lurt ut.. har ikke helt funnet ut hva han liker best ennå da, tidligere eieren sa at mandler var en stor favoritt, men virker mest som om han bare hamstrer dem og ikke gidder å spise de!
på lørdag fikk han littegrann rå kjøttdeig, mais, en agurkbit og litt salat, og alt det var ihvertfall borte på et blunk, så regner med mais er nam! bare dumt at ikke JEG liker det!
Astrid - med Martin, Lundii & Chiara (etnahunder), Cin (saluki), og rottene Kaos, Trøbbel, Castor, Lusk, Basse og Cactus. <3