Må fortelle dere ;)

Rotterelatert småplukk, skravletråder, presentasjoner. Bli kjent !

Moderator: Moderatorer

Hoyst_87
varamedlem
Kjønn: Kvinne

Post by Hoyst_87 »

Hehe, det blir nok en stund til for meg også.. Men jeg har jo truffet en da.. Så kaanskje etterhvert? :)
Astrid - med Martin, Lundii & Chiara (etnahunder), Cin (saluki), og rottene Kaos, Trøbbel, Castor, Lusk, Basse og Cactus. <3

Ailani
Alfatryne

Post by Ailani »

Hoyst_87 wrote:Hehe, det blir nok en stund til for meg også.. Men jeg har jo truffet en da.. Så kaanskje etterhvert? :)
Me too<3 :P
*Med vennlig hilsen Erica Malene*

Hoyst_87
varamedlem
Kjønn: Kvinne

Post by Hoyst_87 »

Men, Koala jenta, gratulerer, igjen! :D Godt at du forteller oss om det, så kanskje vi andre blir ennå mer interesserte i å gifte oss etterhvert.. :lol:
Astrid - med Martin, Lundii & Chiara (etnahunder), Cin (saluki), og rottene Kaos, Trøbbel, Castor, Lusk, Basse og Cactus. <3

Koala jenta
Markeringsbehov

Post by Koala jenta »

kjempe flotte kaker. noe alle forbinder med meg er jo koala bjørner. det er ikke for ingen ting at jeg har det nikket. men jeg er helt enig med anita at siden vi er et par som har rotte dilla er det klart det må prege kakene litt og kansje noe annen pynt også. i dag var jeg å så på en hvit krage med sort sløyfe til Prinz hunden min. :lol: den var jo bare kjempe skjønn. en slik må han jo få.

klart dere skal få se bileder, men det er enda lenge til. (et år) men det går nok fort. jeg har nok å henge fingrene i frem til da, og ikke minst å spare penger. det er mye som skal planlegges og bestemmes.

takk for gode ideer og at jeg fikk lov å beholde innlegget her heidi. kjempe koslig gjort av deg!!! tråden har fått litt rotte preg da ;)

Koala jenta
Markeringsbehov

Post by Koala jenta »

Hoyst_87 wrote:Men, Koala jenta, gratulerer, igjen! :D Godt at du forteller oss om det, så kanskje vi andre blir ennå mer interesserte i å gifte oss etterhvert.. :lol:
hehehehehe............... klart det blir dere en gang også. man må bare være sikker på at man har møtt drømme partneren først.

Hedda
Sofaspiser

Post by Hedda »

Gratulerer så mye, Koala jenta! :bravo: :sol:

Og Heidi, polarkaka var kjempesøt, og kjolen så nydelig! Får jo nesten lyst til å fri til samboern her :oops: :lol:
Hvil i fred Rudy::.

Mocka
Hamstrer mat

Post by Mocka »

Gratulerer så mye :rottehode:

Rotteelsker

Post by Rotteelsker »

Gratulerer! :D

Locked