Må fortelle dere ;)
Moderator: Moderatorer
-
- Markeringsbehov
kjempe flotte kaker. noe alle forbinder med meg er jo koala bjørner. det er ikke for ingen ting at jeg har det nikket. men jeg er helt enig med anita at siden vi er et par som har rotte dilla er det klart det må prege kakene litt og kansje noe annen pynt også. i dag var jeg å så på en hvit krage med sort sløyfe til Prinz hunden min.
den var jo bare kjempe skjønn. en slik må han jo få.
klart dere skal få se bileder, men det er enda lenge til. (et år) men det går nok fort. jeg har nok å henge fingrene i frem til da, og ikke minst å spare penger. det er mye som skal planlegges og bestemmes.
takk for gode ideer og at jeg fikk lov å beholde innlegget her heidi. kjempe koslig gjort av deg!!! tråden har fått litt rotte preg da

klart dere skal få se bileder, men det er enda lenge til. (et år) men det går nok fort. jeg har nok å henge fingrene i frem til da, og ikke minst å spare penger. det er mye som skal planlegges og bestemmes.
takk for gode ideer og at jeg fikk lov å beholde innlegget her heidi. kjempe koslig gjort av deg!!! tråden har fått litt rotte preg da

-
- Markeringsbehov