Jeg heter Tina Marita å blir snart 17. Bor på Hedmarken med mor mi og mine 2 rottejenter

Jeg går 1 året på videregående på Helse- og sosialfag, har ønsket å bli Barn og ungdomsarbeider i flere år

Jeg ønsker å hjelpe barn og ungdommer som har det vanskelig..
September i fjor fikk jeg endelig et ja fra min mor til å kjøpe meg rotter

selv om mamma var kjemperedd dem.Ble mye tull den dagen jeg hentet Tom og Max i dyrebutikken, kan vel bare si det sånn at hun som jobba i dyrebutikken greide å miste Max så vi måtte på leting etter han i butikken hehe.

Mamma vente seg fort til dem etter noen dager og nå er hun helt frelst

Men glemmer ikke den dagen jeg satt i senga med Tom og Max, mamma satt å snakka med kjæresten min og så bort fra meg, så tok jeg tøffelen min bort til siden av hun så det var ikke langt unna hjertet stoppet på hun etter å ha trudd at det var Tom eller Max hehe
Jeg har hatt hunder og katter før, men nå har jeg bare Tom og Max, jeg driver mye med hundeutstilling og sprangridning. Ellers elsker jeg å se på film, mamma samler på DVDfilmer og har rundt 800 nå, men kommer filmer i posten støtt og stadig, kan si at postmannen kommer på døra vår med tja, opptil 2 - 3 pakker med filmer i uka.
Muttern er 46 og jobber på nettbuss som busssjåfør, ei stresset dame som jobber hele tiden og bare MÅ samle på alt hun ser når det er salg.

Hun sier til meg hele tiden at Tom og Max er mitt ansvar men vær gang jeg skal ut å kjøpe ting til dem ender det opp med at muttern vill betale tingene til dem
Faren og søstera mi bor i Finland og bror min bor i Trondheim. Å muttern er trønder så jeg er halvt finsk og halvt trønder. (tenk deg den blandingen hehe), kan med hånda på hjertet si jeg kommer fra en sprø familie
Tom er en liten raring på 1 år, Hun er usosial å liker best å sitte under bansene mine for seg selv. Hun er helt uenig i at det er andre rotter i huet her, da løper hun etter dem å biter seg fast i rumpa på dem å skriker. Mens Max som da oxo er 1 år (søsken) er helt gal etter oppmerksomhet, det er hun, hun, hun og atter hun.. Hun bryr seg ikke så mye om andre rotter men skriker gjerne til dem i ny og ne. Oxo har hun en hobby som da er å plage Tom hele tiden. Tom er tilbakeholden,hun liker seg best for seg selv, og blir ganske fornærma på meg når jeg løfter hun opp og koser.Når det gjelder Max så er jeg sikker på at hun har ADHD, hun får raptus stadig.
Dette ble litt mye, men er bare å lese dem som gidder hehe