Alder på Forumet?

Rotterelatert småplukk, skravletråder, presentasjoner. Bli kjent !

Moderator: Moderatorer

Locked
Roger&Ingrid
Gammelrotte

Post by Roger&Ingrid »

Det er ikke så lenge siden forumet var nede en tid p.g.a at vi oversteg vår tilmålte plass på serveren. Bilder tar plass, og da prioriterer vi bilder av våre firbeinte venner. :rottehode: Hvis alle medlemmene av foreningen skulle legge ut bilder av seg selv på forumet, ville vi enten ikke hatt plass til bilder eller tråder om rotter eller måttet betale ganske mye for å få større plass på serveren (og da hadde det kanskje også kostet mer å være medlem i foreningen). NTF ønsker også at forumet hovedsakelig skal dreie seg om rotter og rottehold. ;)
Spørsmål til styret? Ta kontakt på mail: ntf@tamrotter.com

Ailani
Alfatryne

Post by Ailani »

Jammen da skjønner jeg det litt bedre ;) Fikk liksom ikke all den infoen da den ble stengt. Men da så ;)
*Med vennlig hilsen Erica Malene*

Nova

Post by Nova »

Javel, da skjønner jeg! Det ble det ikke sagt noe om :D

Tonje!
River avispapir

Post by Tonje! »

Nova wrote:Hmm, Heidi stengte den forrige tråden med bilder av medlemmene fordi den ikke var rotterelatert... hvorfor er det OK med denne tråden da? :hm: bare lurer :)
Akkurat det lurte jeg også litt på. Greit nok at styret ikke vil at forumet skal bli alt for off topic (selv om jeg liker off topic!), men jeg synes det hadde vært hyggelig å hatt noen tråder hvor vi kunne blitt bedre kjent med hverandre. Det er så mye lettere å ha en god stemning på forumet og diskutere saker og ting om man vet hvem de andre er :)
Med vennlig hilsen Tonje, Radka og Frida :rottehode:
tonje.org - Med egen rottedel
Blogg - Litt rottebabbel
Burguiden - Hjelper deg med å velge riktig bur

Maja
Klatrer på møblene

Post by Maja »

Kunne man i stedet for å legge bildene ut her, slik at det tar opp mye serverplass (noe som jo er veldig forståelig at man vil unngå), få legge ut linker til bilder eller "om meg"-sider? Da får man jo samme bli-kjent-effekten, men fyller ikke forumkapasiteten med ikke-rottis-bilder :)
Bare et lite forslag ;)

Ailani
Alfatryne

Post by Ailani »

Når man legger bilder ut her, er det ikke på forumet det egentlig ligger. Ihvetfall når jeg legger det ut så legger jeg det ut på min egen hjemmeside. Bilde her er på en måte en kopi/referanse til der hvor det egentlig ligger. Som tar utrolig mye mindre plass. Lærte jeg nettopp av en it-nerden min ;)

Men er jo ikke dette man skulle diskutere her, så har sendt en pm om det til de som har "ansvaret" for det. ;)

Roger&Ingrid
Gammelrotte

Post by Roger&Ingrid »

Dersom det er noen som ønsker å klage på en avgjørelse tatt av en eller flere moderatorer, så send en mail til styret (se signaturen min for mailadresse), ikke diskuter en stengt tråd videre i en annen tråd. Det har ingen hensikt å diskutere stengte tråder videre i andre tråder, og for å være ærlig så synes jeg det er litt ufint å fortsette slik når en eller flere moderatorer har fattet en beslutning om å stenge en tråd. NTF sine moderatorer diskuterer gjerne avgjørelser før de tas og vi er åpne for å revurdere avgjørelser eller diskutere dem på nytt dersom vi får henvendelser. I slike tilfeller tar vi opp sånt internt, ikke åpent på forumet. ;)

(PS: Ikke send pm til meg, men mail til styret. Jeg videresender pm'er som dreier seg om styreting til resten av styret og moderatorting til resten av moderatorene. Akkurat nå er situsjonen slik at jeg ikke nødvendigvis er inne på forumet hver dag p.g.a. vår 3 uker gamle melkevampyr, og da kan det hende det tar veldig lang tid før pm'er blir videresendt.)
Spørsmål til styret? Ta kontakt på mail: ntf@tamrotter.com

Ailani
Alfatryne

Post by Ailani »

Beklager det, fra min side var det bare grunnen til avgjørelsen som skurret. ;) Da gjør vi heller det.

Marcus
Betarotte

Post by Marcus »

Da var jeg fjortiss! :spise:
Tamara
------------------------
Savner dere go'-klumpene mine<3

Locked