Moderator: Moderatorer
Det kan godt hende det - men vi kan ikke skrive det slik før vi har belegg for det - og det har vi faktisk ikke pr nå grunnet manglende sammenligningsgrunnlag og dokumentasjon. Hvis du dreier bare dette med helseproblemene litt bort fra avl, blir det helt perfekt!Rotter har ganske stor sjanse for å få helseproblemer som luftveisinfeksjon og kreft , grunnet useriøs og feil avl i lengre tid.
anita wrote:Det kan godt hende det - men vi kan ikke skrive det slik før vi har belegg for det - og det har vi faktisk ikke pr nå grunnet manglende sammenligningsgrunnlag og dokumentasjon. Hvis du dreier bare dette med helseproblemene litt bort fra avl, blir det helt perfekt!Rotter har ganske stor sjanse for å få helseproblemer som luftveisinfeksjon og kreft , grunnet useriøs og feil avl i lengre tid.![]()
Anita
Men jeg har jo fått en til nå!§ RatGirl § wrote:Hvordan vet du det? Rotter er flokkdyr og skal ikke bo alene. Finnes visse unntak i spesielle situasjoner. Men en alenerotte har det sjeldent så bra. Dessverre merker man ikke forskjellene før man har sett det selv, hvor trist en alenerotte har det i forhold til en flokk som kan stelle hverandre, sove tett sammen, leke sammen osv. Kan du alt det med rotta di?Rotteelsker wrote:Jeg har bare en rotte, jeg.. Det går veldig bra med henne, selv om hun er alene..§ RatGirl § wrote:Fant denne siden nå. Trykk dere inn på rotteinfo. Veldig bra lagd, men syntes det var noe som manglet... Jo, at rotter ikke skal bo aleneSyntes at det kunne vært smart å ta med.
Gruer meg også litt til den kommer ut egentlig, tenk hvis det blir sånn at alle barn skal ha rotter? Hva vil det resultere i? Mer import av rotter fra Sverige? Flere useriøe avlere? Hva tror dere?
Unnskyld, kanskje jeg virker veldig sur og sånt nå, vet jo ikke en gang hvorfor rotta di bor alene, men sånt irriterer meg veldig skjønner du![]()