Været der du bor?
Moderator: Moderatorer
Tjaaaa...eller å gå sein, sein kveldstur med kjæresten den natta den første snøen kommer...?
Eller å sitte i vinduskarmen med pledd og kakao og se på snøen som faller sakte forbi... Eller å være kjempesta og SKAL bygge snømann selv om det bare er pittelitt som har lagt seg 
Men så er jeg vintermenneske av rang, også da
Sistemann opp i bakken er treig, osv...
Men her i Trondheim har vi ennå ikke sett snurten av et snøfnugg... Det er bare gudsjammerlig kaldt...helt pyton å sykle hjem fra jobb om kveldene! Blåser innmari kaldt fra Nidelva, er i grunn glad jeg bor på rettsida av Elgeseter bro.
Men jeg hørte noen rykter om snø i kveld eller i morgen, så nå er jeg rimelig spent

Men så er jeg vintermenneske av rang, også da

Sistemann opp i bakken er treig, osv...
Men her i Trondheim har vi ennå ikke sett snurten av et snøfnugg... Det er bare gudsjammerlig kaldt...helt pyton å sykle hjem fra jobb om kveldene! Blåser innmari kaldt fra Nidelva, er i grunn glad jeg bor på rettsida av Elgeseter bro.
Men jeg hørte noen rykter om snø i kveld eller i morgen, så nå er jeg rimelig spent

Nå har det lagt seg et fint lag med snø på hustakene og i bakgården på Ila
Samboeren måtte pent ta bussen til jobb, og jeg har nå gått lang tur i snøværet i Trondheim sentrum.
Leser jeg dette om igjen i mars, kommer jeg sikkert til å lure på hvem sine sokker jeg har røyka, men det er noe med den første snøen
Gleder meg allerede til å finne frem slalomskia og dra i Vassfjellet :sol:

Leser jeg dette om igjen i mars, kommer jeg sikkert til å lure på hvem sine sokker jeg har røyka, men det er noe med den første snøen

Gleder meg allerede til å finne frem slalomskia og dra i Vassfjellet :sol:
-
- Gammelrotte
JIPPI!!!
Ut og kaste vinterens første snøball!

...og det er bare 2 måneder til julaften!
Ut og kaste vinterens første snøball!

...og det er bare 2 måneder til julaften!
Spørsmål til styret? Ta kontakt på mail: ntf@tamrotter.com
Jeg ELSKER å ake!!
Skal på et seminar i Tromsø om et par uker. Sikkert kaldt der oppe da! Brrr!! Må finne frem ullundertøyet da tenker jeg meg! Alt med vinter er bra utenom mørke. Blir ganske lei når det nærme seg slutten av februar. Har alltid sagt at det er en ypperlig tid til å ta en sydentur, men det blir aldri noe av..

Skal på et seminar i Tromsø om et par uker. Sikkert kaldt der oppe da! Brrr!! Må finne frem ullundertøyet da tenker jeg meg! Alt med vinter er bra utenom mørke. Blir ganske lei når det nærme seg slutten av februar. Har alltid sagt at det er en ypperlig tid til å ta en sydentur, men det blir aldri noe av..

Hilsen!
Rose
Rose
Nå er det masse herlig snø i hele Trondheim sentrum, og ise ise kaldt! (Men noen fant seg Puma vinterhansker i Frankrike, og har ingen grunn til å klage
) Har bygd minisnømann ved siden av askebegeret i bakgården, og gleder meg vilt til de åpner Vassfjellet.
Sykkelen er inntil videre parkert, i påvente av nye piggdekk
Og kjæresten er behørig og høytidelig snødøpt i den første og beste brøytekanten jeg fant
Vips så var man 10 år yngre!
Sykkelen er inntil videre parkert, i påvente av nye piggdekk

Vips så var man 10 år yngre!

For å si det sånn, sommeren i Tønsberg er det ikke stort å klage på (vel, jo, det blir altfor varmt her.. ), men vinteren? Jeg hater vinteren her. Regn, slaps, is over alt..
Ble så glad når det begynte å snø store "kjærringer" når jeg skulle på butikken tidligere i dag. Men innen jeg kom hjem igjen, så regnet det.. Jeg savner Trysil og vinteren der.. Savner til og med Oslo og vinteren der. Fy, som jeg gleder meg til sommeren kommer! Ha det bra, Tønsberg!
Ble så glad når det begynte å snø store "kjærringer" når jeg skulle på butikken tidligere i dag. Men innen jeg kom hjem igjen, så regnet det.. Jeg savner Trysil og vinteren der.. Savner til og med Oslo og vinteren der. Fy, som jeg gleder meg til sommeren kommer! Ha det bra, Tønsberg!
Alle henvendelser til NTFs styre, skal gjøres via ntf@tamrotter.com
:sol: hva er det??
Sola har vært borte ei stund nå og kommer ikke tilbake før 21 januar..
Da er det den O store soldagen hær i byen.....
Været har vært helt for jævlig i år å vi har alt for lite snø!!
Snøen dekker akkurat bakken og det er ca 50 cm for lite etter min smak!
Er helt tragisk med jul uten hauger med snø
Å tempraturen er også helt skakk kjørt..Ene uka -10 og den andre +10 nesten..Ikke normalt nei....
Sola har vært borte ei stund nå og kommer ikke tilbake før 21 januar..
Da er det den O store soldagen hær i byen.....
Været har vært helt for jævlig i år å vi har alt for lite snø!!
Snøen dekker akkurat bakken og det er ca 50 cm for lite etter min smak!
Er helt tragisk med jul uten hauger med snø

Å tempraturen er også helt skakk kjørt..Ene uka -10 og den andre +10 nesten..Ikke normalt nei....
Mvh
Elin:o)
Elin:o)