En lite morsom nyhet: Jeg har klart å slette alle meldingene i innboksen da jeg forsøkte å importere de til Windows Mail. Jeg trodde ikke at meldingene ble slettet fra selve e-postkontoen hvis jeg slettet dem i Windows Mail, noe de dessverre ble. Og beklagelig innebærer dette at stemmene og innsendte bilder for denne måneden er borte. Det betyr at jeg kommer til å legge til et par bilder og så kjøre september og oktober sammen, så alle kan stemme på nytt.
Dere som har sendt inn bilder den siste måneden må veldig gjerne sende bildene på nytt! Og de som måtte ha noen bilder liggende er selvfølgelig velkomne til å sende inn!
Jeg kommer til å stenge avstemningen for september og oktober omtrent om en uke, for å få lagt ut november og desember slik at vi i november har en kalender klar for trykking. Liker du to av bildene så bør du stemme!
Vinneren av september ble:
Bilde nr. 1 av Tut Yasmin, eier og fotograf: Ki Andreassen
Vinneren av oktober ble dette bildet:
Kan du som sendte inn bildet gi meg navn på rotten, eier og fotograf. Jeg mistet informasjonen da jeg ved et uhell slettet innboksen min her tidligere.
Bildene for november og desember blir lagt ut så snart webmaster kan, da bør dere stemme ganske fort, for vi stenger avstemningen i begynnelsen av november slik at kalenderen kan lages!