Da er årets konkurranse over, men forhåpentligvis starter vi på ny frist over jul, så ta vare på de beste bildene og send de til meg! Husk på at vi har strenge krav til kvalitet, siden bildene skal skrives ut i kalender dersom de vinner. Minimum 1600*1200 pixels må originalfilen være. Se ellers flere krav på kalendersidene!
HUSK! Siste frist for forhåndsbestilling av kalender. Bestill nå, så får du kalenderen i god tid før jul - det er en ypperlig julegave! :jul:
Bestilling må sendes til meg i mail (se over).
Jeg hentet kalendrene på posten i dag, men trykkeriet har ennå ikke klart å gi meg en faktura, så jeg får ikke regnet ut hva kalendrene kommer til å koste. Men sjekk her i morgen, så håper jeg det er på plass, og da er det bare å sende inn penger, så blir kalenderen postlagt med det samme!
Kom plutselig på at vi hadde glemt å trekke en vinner! Dere må jo minne meg på sånne ting!
Men Ragnhild og jeg har foretatt trekning i dag, og vineren av en kalender for 2006, trukket blant alle de som BÅDE stemte på et bilde OG husket å skrive fullt navn og adresse i stemmemailen: Karin Irene Buaas fra Kristiansand!
Gratulerer så mye! Kalender er på vei i posten!
Ny konkurranse vil forhåpentligvis starte opp når det nye styret er på plass (hvis de er av den aktive sorten).
Hehe, nei, det er egentlig forbausende få som oppfatter det
Det får være utfordringen for neste års konkurranse - hvordan få folk til å huske navn og adresse når de stemmer!
Skal det starte ny konkurranse nå for Januar??? Jeg vil være med, har registrert meg som medlem nå, men må vente noen dager til før jeg får betalt....Må ha penger, Jula tokk på gitt!! :konge:
Joda, klart det er masse fordeler med å være medlem i NTF! Ikke bare støtter du foreningen (og driften av f.eks. forumet), men du får GNAG, tilgang til nettbutikken, lavere priser på varer utenom nettbutikken (som f.eks. kalenderen), og mulighet til å delta på arrangementer sånn som Rottefest og utstilling. Jeg ser at den nye webmasteren må få oppdatert "medlemsfordeler"-sidene