Jeg heter da Victoria, akkurat rukket å runde 25år :hmmm: (hvor ble åra av)
Er født og bosatt i Stavanger, ganske midt i mølja for å si det slik..
Født dyre elsker og har vel praktisert det meste opp gjennom. Hoved intr faller på hest, hund og selvfølgelig rotter!
Jeg har 2 døtre ( 1 1/2år og straks 5år) som gjør hverdagen travel, men meningsfull!
Nå i disse dager er jeg kun rotte eier, MEN elsker det !!! Har hatt disse dyrene i hus siden det året jeg ble 13, med unntak av tilsammen ca 17mnd.
Har pr dagsdato 10 gutter hjemme, samt 7 jenter. Og et uhellskull på 9. De er 3 uker i dag, og lager sannelig liv gitt ..hehe
Nye hjem er allerede funnet :cheer:
Jeg hadde aldri planer om avl, da jeg for det meste de siste åra har tatt over omplasseringsdyr.
Nå er saken slik at jeg ser et mål i å være med på utviklingen av disse dyrene, og ønsker å bidra med gode velutviklede kjæledyr.
Jeg setter min ære i å gjøre en god innsats.
Nå vil jeg bruke tid på vurderinger fremover og tenke fornuftig.
Mine totter er først å frem kjæledegger, men jeg ser muligheter for en bedre livsstandard enn det jeg har i dag.
Ellers har jeg vært bruker av forumet siden 2007, men pga min fullstendig data angst om umulig å lære opp, har jeg nå fått fingen ut og registrert meg.
Håper at hjemmside skal være oppe å gå innen september. (trenger bare litt hjelp)