Jennybur

Rotterelatert småplukk, skravletråder, presentasjoner. Bli kjent !

Moderator: Moderatorer

Post Reply
Marit Fosen
River avispapir
Posts: 967
Joined: 02 Apr 2011, 17:14
Location: Moksheim

Jennybur

Post by Marit Fosen »

Nå er jeg så møkklei jennyburet mitt :bleh: . Jeg har heldigvis bare lånt det på ubestemt tid. Det eneste positive jeg kan si om det er at det er stort nok.
Nå kommer jeg til å bestille dette buret: http://www.lux-shoppen.dk/royal-suite-d ... ad6c151ce6
Finnes det noen grunner til at jeg bør avstå fra det, gi beskjed.
"Man er aldri for liten til å gjøre store ting."

Dumbus, Odin, Brage, Asbjørn, Odd, Freddie, Dobby, Sirius, Bernt, Birk, Ravn, Teodor og Oliver

Dere som ikke er her lenger - poteavtrykkene vil for alltid stå i hjertet...

wollf
Gammelrotte
Posts: 7311
Joined: 24 Oct 2008, 18:34
Location: Bergen
Contact:

Re: Jennybur

Post by wollf »

det står masse om det på forumet.... mange som har diskutert det og mange som liker det. jeg synes det er upraktisk, men helen, larm, og heidi tror jeg er veldig for det

Lyngrottene
River avispapir
Posts: 995
Joined: 29 Jun 2009, 21:38
Location: Rygge/Moss
Contact:

Re: Jennybur

Post by Lyngrottene »

Jeg får det buret om ikke så lenge, og ser mange bruker denne type bur i utlandet. Gleder meg som en litta unge. Men kan ikke si noe spess om det ennå siden jeg ikke har dette buret i bruk ennå. Men som Wollf sier, så er det masse skriv om dette buret ;)
Hilsen oss og våre 7 snart 9 bartetotter :D - Nå med Oppdatert hjemmeside ♥
R.I.P. englene våre, dere er dypt savnet <3

It's better to have loved and lost... Than never too have loved a rat before!!

Larm
Gammelrotte
Posts: 4127
Joined: 16 Jun 2008, 21:14
Location: Bergen
Contact:

Re: Jennybur

Post by Larm »

Jeg liker det på noen områder og på andre ikke.

Positivt:
- lett å rengjøre
- store dører
- smale nok sprinkler
- greit til eldre hanner for det minsker sjansene for skader med tanke på hvordan buret er bygget og det at hanner har en tendens til å skade føttene når de blir eldre (i hvert fall hos meg i Furet Tower bur)

Negativt:
- kan ikke bruke bunnstrø uten at det spruter over alt
- mindre enn Furet Tower burene som jeg er veldig glad i
- vanskeligere å henge opp køyer siden den ene siden disse må festes i er der dørene er
Lisbeth
Rigel, Miro, Chino, Lillegutt, Ludvig, Sølvgutten og Dumbus
Chara, Mumrik, SilkeGnafs, Venus, MiniRult, Batgirl, Bambi, Sharma, Lillefot, Blaze, Aurora, Lille Prikk, Pippi og Ronja
http://www.rattus.no" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.mystic.no" onclick="window.open(this.href);return false;

torasrotter
Gammelrotte
Posts: 2871
Joined: 07 Jan 2008, 15:04
Location: Kristiansand
Contact:

Re: Jennybur

Post by torasrotter »

Jeg går nå å vurderer å kjøpe meg dette buret.. Jeg har nå furret tower, og jeg er rett og slett for stor til å komme meg inn i buret når jeg skal rense det og henge opp hengekøyer.. Da må jeg ha på meg en stram BH :nottelling: Jeg så burene i bruk hos lux, og de så veldig flotte ut.. Hun brukte forøvrig bunnstrø i de og det gikk helt fint..

Det eneste negative jeg har bemerket meg hos de fleste er at det er vanskelig å innrede det synes jeg.. De ser veldig åpne og renslige og flotte ut, men veldig kjedelige (håper jeg ikke tråkker noen på tærne nå)..
Av de burene som er lettest å innrede og lage det litt morro for rottene, så ligger uten tvil veneziaen på topp! Mitt problem er igjen at jeg når ikke inn til de innerste veggene pga boobisene :oops:

Men som sagt, jeg går å vurderer å kjøpe et selv, så alt i alt er det noen bra bur :cheerful:
A soft answer turns away wrath, but a harsh word stirs up anger..
http://sites.google.com/site/rotteslottet/home
Mail: karmas_rattery@hotmail.com
Dizzy, Chanel, Sangha, Siddharta, Fosil & Kevay * Percy & Sheldon

wollf
Gammelrotte
Posts: 7311
Joined: 24 Oct 2008, 18:34
Location: Bergen
Contact:

Re: Jennybur

Post by wollf »

jeg elkser venezian pga alt jeg kan gjøre med det da jeg innreder. og lukene liker jeg. det andre buret kan jeg ikke bruke for da popper det masse rotter ut, men prøver stadig vekk å rømme ut luka da jeg åpner

Post Reply