Nå skal jeg snart på ferie å jeg gruer meg.

Rotterelatert småplukk, skravletråder, presentasjoner. Bli kjent !

Moderator: Moderatorer

Post Reply
Søstrene Halvorsen
Bygger bol
Posts: 503
Joined: 22 Jul 2010, 21:23
Location: Akershus

Nå skal jeg snart på ferie å jeg gruer meg.

Post by Søstrene Halvorsen »

Jeg sitter her og gruegelder meg for snart skla jeg på ferie og det uten dyra mine det er første gang jeg skla være uten dyr.
Jeg har hvert heldig med passe til alle dyren en som kan mye om hund skal ha hunden noe som jeg tar helt med ro.
Så skal jeg da være uten rotten og det er vel det værst har jo hatt dem et år og tredager nå og ikke hvert så lenge borte fra dem, heldigvis skal en som har hatt rotter før ha dem så jeg vet at dem er i go hender da for jeg har sett hvordan han var mot sine og det var en drøm og se på.
Men nå har jeg da skrevet ned litt om rotten og hvordan jeg gjør ting tenkte at det var lurt og skrive litt slik at han som skal ha dem kan sette seg litt inn i ting. Nå har han jo hvert her hverdag og hjulpet meg slika t rotten blir vant med lukten og han og de trives godt sammen og samspill og alt er kjempe fint.
Jeg burde jo ikke sitte her og grue meg egentlig men jeg gjøre det dette er like ille som å lever barna sine når man skel bort jo.
Jeg burde jo glede meg til og dra på ferie, men nei jeg sitter vel unødvendig og beskymmrer meg for at jeg skla dra.
Rotter: Søstrene Halvorsen ( Trulte og Vesla), Herr Halvorsen ( Hallis), Jems Bond og Ratatui

Itchigo
Alfatryne
Posts: 1643
Joined: 03 Nov 2008, 21:50
Location: Bergen, Nattlandsfjellet
Contact:

Re: Nå skal jeg snart på ferie å jeg gruer meg.

Post by Itchigo »

Det går så fint vet du :) Rottene dine klarer seg helt bra, og om det er noe så er de jo i gode hender. Ikke noe vits å gå og bekymre seg for noe man uansett ikke kan gjøre noe med.
Aurora

Søstrene Halvorsen
Bygger bol
Posts: 503
Joined: 22 Jul 2010, 21:23
Location: Akershus

Re: Nå skal jeg snart på ferie å jeg gruer meg.

Post by Søstrene Halvorsen »

Tusen takk Itchigo, du siert noen sannhet ord her og ja de er i gode hender.
Rotter: Søstrene Halvorsen ( Trulte og Vesla), Herr Halvorsen ( Hallis), Jems Bond og Ratatui

tantepose
Gammelrotte
Posts: 3541
Joined: 04 Jan 2007, 03:09
Location: møreogromsdal
Contact:

Re: Nå skal jeg snart på ferie å jeg gruer meg.

Post by tantepose »

Ha en kjempefin ferie! :cheer: Legg dyra og alt annet på "hylla" og la dem ligge der til du kommer hjem igjen! :cheerful:
JEG LESER MED SMIL I TANKENE OG SKRIVER MED SMIL OM MUNNEN

www.rottbo.piczo.com

Søstrene Halvorsen
Bygger bol
Posts: 503
Joined: 22 Jul 2010, 21:23
Location: Akershus

Re: Nå skal jeg snart på ferie å jeg gruer meg.

Post by Søstrene Halvorsen »

Tusen takk. skal prøve og legge det på hylla.
Rotter: Søstrene Halvorsen ( Trulte og Vesla), Herr Halvorsen ( Hallis), Jems Bond og Ratatui

Tonje Lenore
Alfatryne
Posts: 1847
Joined: 07 Jan 2011, 09:11
Location: Over alt
Contact:

Re: Nå skal jeg snart på ferie å jeg gruer meg.

Post by Tonje Lenore »

Jeg tror nok det skal gå bra jeg, så lenge du vet at du har gitt ansvar til en du stoler fullt og helt på, skal dine søte små få det godt når du er på ferie! :cheerful:
Men jeg skjønner det jo så klart at du vil deres beste, skal selv på ferie og gleder meg ikke til å dra fra mine, men jeg vet at de vil få det bra når jeg har ei som jeg stoler på passe på dem :grin:

Kos deg masse på ferie og nyt den :kiss:
Tinkerbell,Fair Game,Naranda,Indium,Inara,Lust og Ruby :rottehode:


:angel: [HEAVY BLACK HEART] Hvil i fred alle mine vakre engler, alltid elsket, aldri glemt [HEAVY BLACK HEART] :angel:


http://Www.selgerotter.blogg.no

Søstrene Halvorsen
Bygger bol
Posts: 503
Joined: 22 Jul 2010, 21:23
Location: Akershus

Re: Nå skal jeg snart på ferie å jeg gruer meg.

Post by Søstrene Halvorsen »

Ja jeg trøster meg med det, må jo si at det er godt og høre at det ikke bare er meg som er litt slik. det er jo sant som du sier de er jo i beste hender mens jeg er på ferie.
Rotter: Søstrene Halvorsen ( Trulte og Vesla), Herr Halvorsen ( Hallis), Jems Bond og Ratatui

Post Reply