Og sånn ellers, hva var bra og hva var dårlig? Noen ideer på hva som bør/kan gjøres annerledes neste gang?
Jeg syns det var kjempehyggelig jeg

Moderator: Moderatorer
Hva slags lokale er dette? Er det lett å parkere der? Da tenker jeg for de som har med seg store bur, eller X antall sekker RM1...Tonje Lenore wrote:
Jeg skulle komme med kake, men den faila så fikk ikke tatt med like vel :suspicious:
Kan også si at større lokale hadde gjort seg, har mulighet til å låne lokalet til svigers, han eier et eget firma og ville gjerne låne ut
stede sitt til en rottefest (han fikk to bartesnuter av oss og har forelsket seg helt i dem).
Det er ganske stort og ligger veldig lett tilgjengelig i Oslo( 10 min gange fra Oslo S)
Skaubytroll wrote:Hva slags lokale er dette? Er det lett å parkere der? Da tenker jeg for de som har med seg store bur, eller X antall sekker RM1...Tonje Lenore wrote:
Jeg skulle komme med kake, men den faila så fikk ikke tatt med like vel :suspicious:
Kan også si at større lokale hadde gjort seg, har mulighet til å låne lokalet til svigers, han eier et eget firma og ville gjerne låne ut
stede sitt til en rottefest (han fikk to bartesnuter av oss og har forelsket seg helt i dem).
Det er ganske stort og ligger veldig lett tilgjengelig i Oslo( 10 min gange fra Oslo S)
Jeg noterer meg gjerne dette, og tar kontakt med deg neste gang :jepp: