hemmelig venn

Rotterelatert småplukk, skravletråder, presentasjoner. Bli kjent !

Moderator: Moderatorer

Post Reply
Søstrene Halvorsen
Bygger bol
Posts: 503
Joined: 22 Jul 2010, 21:23
Location: Akershus

Re: hemmelig venn

Post by Søstrene Halvorsen »

Jeg har ikke fått noe enda.
Rotter: Søstrene Halvorsen ( Trulte og Vesla), Herr Halvorsen ( Hallis), Jems Bond og Ratatui

tantepose
Gammelrotte
Posts: 3541
Joined: 04 Jan 2007, 03:09
Location: møreogromsdal
Contact:

Re: hemmelig venn

Post by tantepose »

Kremt... :bashful: Hadde vært koselig om alle dere som har fått kunne sende en liten "smule" til Søstrene Halvorsen. :cheerful:
JEG LESER MED SMIL I TANKENE OG SKRIVER MED SMIL OM MUNNEN

www.rottbo.piczo.com

wollf
Gammelrotte
Posts: 7311
Joined: 24 Oct 2008, 18:34
Location: Bergen
Contact:

Re: hemmelig venn

Post by wollf »

synes jeg også. men rart den ikke har kommet altså:(

tantepose
Gammelrotte
Posts: 3541
Joined: 04 Jan 2007, 03:09
Location: møreogromsdal
Contact:

Re: hemmelig venn

Post by tantepose »

Man kan gruble til man blir blå... :sadpace: ...,men veien går fremover. :jepp:
JEG LESER MED SMIL I TANKENE OG SKRIVER MED SMIL OM MUNNEN

www.rottbo.piczo.com

wollf
Gammelrotte
Posts: 7311
Joined: 24 Oct 2008, 18:34
Location: Bergen
Contact:

Re: hemmelig venn

Post by wollf »

spørs hvilken vei man står;) hehe
men jeg er med

Tonje Lenore
Alfatryne
Posts: 1847
Joined: 07 Jan 2011, 09:11
Location: Over alt
Contact:

Re: hemmelig venn

Post by Tonje Lenore »

Syns det er rart at den enda ikke har kommet frem til søstrene halvorsen :gasp:
Tror nok den pakken er på avveie :sadpace:
Tinkerbell,Fair Game,Naranda,Indium,Inara,Lust og Ruby :rottehode:


:angel: [HEAVY BLACK HEART] Hvil i fred alle mine vakre engler, alltid elsket, aldri glemt [HEAVY BLACK HEART] :angel:


http://Www.selgerotter.blogg.no

torasrotter
Gammelrotte
Posts: 2871
Joined: 07 Jan 2008, 15:04
Location: Kristiansand
Contact:

Re: hemmelig venn

Post by torasrotter »

Jeg synes det er super teit! Jeg brukte så lang tid på å lage de fine køyene og så blir de mistet i posten :suspicious: Og den ble jo seff sendt uten sporing :mad:
A soft answer turns away wrath, but a harsh word stirs up anger..
http://sites.google.com/site/rotteslottet/home
Mail: karmas_rattery@hotmail.com
Dizzy, Chanel, Sangha, Siddharta, Fosil & Kevay * Percy & Sheldon

Larm
Gammelrotte
Posts: 4127
Joined: 16 Jun 2008, 21:14
Location: Bergen
Contact:

Re: hemmelig venn

Post by Larm »

Det var jo snakk om at dere skulle bruke Renya sin adresse som retur adresse, da ville den nok blitt sendt dit :wink:
Kanskje et tips til neste gang :wink:
Lisbeth
Rigel, Miro, Chino, Lillegutt, Ludvig, Sølvgutten og Dumbus
Chara, Mumrik, SilkeGnafs, Venus, MiniRult, Batgirl, Bambi, Sharma, Lillefot, Blaze, Aurora, Lille Prikk, Pippi og Ronja
http://www.rattus.no" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.mystic.no" onclick="window.open(this.href);return false;

Marit Fosen
River avispapir
Posts: 967
Joined: 02 Apr 2011, 17:14
Location: Moksheim

Re: hemmelig venn

Post by Marit Fosen »

torasrotter wrote:Jeg synes det er super teit! Jeg brukte så lang tid på å lage de fine køyene og så blir de mistet i posten :suspicious: Og den ble jo seff sendt uten sporing :mad:
Ikke la posten slippe unna med dette. Systemet med post i butikk har jeg ikke helt tillit til. For en tid tilbake gikk jeg og ventet på en konvolutt med stamtavler, sendt fra NRR i Drammen. Gjett hvor sendingen ble funnet til slutt? Bak noen kasser ved postlukene på Kiwibutikken hvor de var levert inn!
"Man er aldri for liten til å gjøre store ting."

Dumbus, Odin, Brage, Asbjørn, Odd, Freddie, Dobby, Sirius, Bernt, Birk, Ravn, Teodor og Oliver

Dere som ikke er her lenger - poteavtrykkene vil for alltid stå i hjertet...

Tonje Lenore
Alfatryne
Posts: 1847
Joined: 07 Jan 2011, 09:11
Location: Over alt
Contact:

Re: hemmelig venn

Post by Tonje Lenore »

Typisk posten det!
De forlanger masse penger, men hva får vi igjen for det vi betaler for? INGENTING!
Veldig dårlig service, treige pakker, bortkommende pakker osv..

Har nettopp kranglet med posten for jobben min, og hei hvor blid service dama for posten var.. eeh nei,
hun var veldig sur og gretten...makan :suspicious:

Sendte ekspress over natt, og tror du den kom frem til riktig person?
Nope, den var ute å virra et heelt annt sted enn det den skulle, og det var en eksamens oppave i tillegg,
som var veldig viktig å komme frem :crazybonk:
Tinkerbell,Fair Game,Naranda,Indium,Inara,Lust og Ruby :rottehode:


:angel: [HEAVY BLACK HEART] Hvil i fred alle mine vakre engler, alltid elsket, aldri glemt [HEAVY BLACK HEART] :angel:


http://Www.selgerotter.blogg.no

BlackNenne
Betarotte
Posts: 687
Joined: 22 Aug 2007, 06:32
Location: Tau/Stavanger

Re: hemmelig venn

Post by BlackNenne »

Posten er til å spy av. Her mottas nesten ikke regninger. Kun purringer og inkassovarlser fordi første regning aldri kommer. Blir dyrt og irriterende i lengden... :mad:
Posten i butikken er også en tragedie. Jeg må alltid stå og peke over disken hvilken pakke jeg trooor det kan være fordi pc-systemet alltid er nede. Eller fordi en kunnskapsløs dott står og rister på hodet og sier "Vet ikke helt hvordan dette systemet funker jeg...". DOH..

sanca
River avispapir
Posts: 971
Joined: 05 Sep 2011, 11:05
Kjønn: Kvinne
Location: Krokstadelva

Re: hemmelig venn

Post by sanca »

Ååå så leit, Søstrene Halvorsen, at pakka ikke har kommet til deg! :trist: Hmm, vet ikke om det hadde hjulpet stort om den hadde hatt en returadresse, får jo tro at adressen på forsida skulle være korrekt, tror nok heller de fine hengekøyene ligger bortgjemt i en eller annen krok bak en kasse, forhåpentlig dukker den opp når julerushet er over...

(Apropos post: jeg ble forøvrig kjempeflau over meg selv her om dagen. Jeg satt sammen med ei dame hos frisøren, og vi kikket litt rart på hverandre begge to og var enige om at det var noe gjensidig kjent. Plutselig kom dama på hvor hun hadde meg fra: Hun jobbet i en Kiwi-butikk som hadde post-i-butikk der vi bodde før, og hun husket meg fra en spesiell gang som det var surr med ei pakke og jeg ble litt vel kranglete... Og det må være over tre år siden... Kunden hun aldri glemmer, liksom :flau: Stakkars dame, var jo faktisk ikke hennes skyld det surret som var med den pakka, men, men, nå har jeg i allefall fått beklaget oppførselen min, om enn i seineste laget :ratgreen: )
Et hjem uten rotter er... trist...
Savner dere <3 Lucas Amras, Nicolai Beren, Gunnar Peon og Einstein <3 Hvil i fred

Søstrene Halvorsen
Bygger bol
Posts: 503
Joined: 22 Jul 2010, 21:23
Location: Akershus

Re: hemmelig venn

Post by Søstrene Halvorsen »

Tusen takk alle sammen. Jeg har nå hver dag etter at jeg vedkjente meg at pakken var borte hvert innom posten i butikken og maset og damen som står der har tømt hyller og slikt også etter at jeg kranglet meg til det. Men jeg må vel bare inse at posten har tatt pakken min. Jeg syns også litt synd på den som har laget pakken min, som har lagt ned tid på den til ingen nytte. Hadde vi fått pakke skal jeg lovet deg at vi hadde satt pris på den.
Rotter: Søstrene Halvorsen ( Trulte og Vesla), Herr Halvorsen ( Hallis), Jems Bond og Ratatui

Tonje Lenore
Alfatryne
Posts: 1847
Joined: 07 Jan 2011, 09:11
Location: Over alt
Contact:

Re: hemmelig venn

Post by Tonje Lenore »

Hei dere!
Ettersom hemmelig venn ble en sukess, skal vi ha en runde til? :cheerful:

Håper alle som var med fikk pakkene sine, fikk du til slutt søstrene halvorsen?
Tinkerbell,Fair Game,Naranda,Indium,Inara,Lust og Ruby :rottehode:


:angel: [HEAVY BLACK HEART] Hvil i fred alle mine vakre engler, alltid elsket, aldri glemt [HEAVY BLACK HEART] :angel:


http://Www.selgerotter.blogg.no

utmeldt

Re: hemmelig venn

Post by utmeldt »

JAAAA!!!! :cheeeers:
Jeg synet dette var kjempegøy :grin:
Håper også at søstrene halvorsen sin kom fram. om ikke får vi som fikk gave finne på nå lurt :wink:

Post Reply