Link til konkurransen
Som mange har fått med seg har vi endret litt på kravene til innsendte bilder, og blitt litt strengere på kvaliteten. Dette er for at dere som kjøper kalenderen skal bli fornøyd med resultatet. Det er ofte litt vanskelig å se for seg hvordan et bilde blir på utskrift, når man bare ser det på dataskjermen, derfor har vi høynet kriteriene litt. Ikke send bilder med oppløsning lavere enn 1600*1200, og helst ikke klipp i bildene, eller forstørr dem opp, eller gjør andre ting med dem. Hvis dere vil manipulere noe på bildene (skarpere farger, annet utsnitt, fjerning av tissestreker el.l), så gi meg beskjed om hva som er gjort, eller be meg om å gjøre det for dere. Uskarpe eller kornete bilder vil sannsynligvis bli sortert fra, da dette vises ekstra godt på utskrift. Flere detaljer om bildekravene finnes på konkurransesiden.
Og, sitter du med DET blinkskuddet som ikke lever opp til alle kravene - send det likevel. Men jeg garanterer ikke at det blir brukt

Blir jeg for streng så er det lov å klage. Dette er en konkurranse for dere, ikke for meg. Jeg gjør mitt beste for å gi tilbakemeldinger når et bilde ikke kan brukes, men det hender at det glipper - så dukker ikke ditt bilde opp til forventet tid, er det bare å maile og spørre!