Jobber for Pinnsvinhjelpen og har fått inn et lite pinnsvin med luftveisinfekjon og så er han underernært
så nå er det antibiotika, ormekur og kraftfor
var ikke vanskelig å få tilliten fra han her. lot han gjøre som han ville uten å presse han. fra mandag til i dag har han ikke hatt lyst å holse på. men i dag klarte han ikke å motstå fristelsen da jeg kom med ny namme
Joda. Er vist både mus, haster og hummer her før. Vet ikke om det ligger riktig plass da. Men da får bare operatørene flytte på det og så får jeg beklage min uvitenhet
Rotter og piggsvin.....nesten det samme. :cheer: Lille søte gullet! :aww: Håper inderlig det går bra! :kisses: De er også glad i rottemat.Kan vel ikke slippes ut til vinteren denne lille?Kjøleskapet? :drømmer:
JEG LESER MED SMIL I TANKENE OG SKRIVER MED SMIL OM MUNNEN
Rattus KlompusDompus wrote:Kjempefin, men visste ikke at vi hadde lov å vise bilder av av ikke-rottedyr
Har vi det??
Joda, det er tillatt, men da må det ligge rett bildegalleriet er forbeholdt rotter, men Sofakroken er et sted der vi både kan snakke og vise bilder om ting der ikke er rotterellatert
Den som er lykkelig, kan ikke stå for tidlig opp <3 <3 Rubin, Beryll, Kløver, Master Splinter, Roger og Viggo <3