For en jævla dyreplager!! Sku lempa ham ut av vinduet!! :mad:
For min del kan husfreden bare gå og legge seg når jeg møter familiemedlemmer som oppfører seg som idioter. Jeg har ingen problem med å hakke løs på dustene i min eller gubbens familie :nottelling: Spesielt når det omhandler dyr og dyrevelferd
Jeg er f.eks hatet av tanta mi pga at jeg sa imot henne ang. noe med hamster, jeg mente at hamster ikke burde gis til barn, mye pga døgnrytmen dems og det faktum at de IKKE skal vekkes, hun mente såklart at det var det perfekte dyr (les: leketøy) for barn og var helt oppsatt på at hun hadde rett bare siden de hadde hatt hamster før :sarcastic: Uansett i årene etter så ble det ingen pakker fra tante Vivian til jul nei

Og pelskåpa til tante Siv farga jeg rød med sprayboks slik at den måtte kastes etter at hun høylydt satt og skrøyt av den nye minkpelsen sin, hun snakker ikke med meg nå og unkel må snakke med meg i skjul for å holde kona i godt humør. Men sånn kan det gå når man er kry over å gå med drepte dyr som har levd i lidelse, spesielt om man er i familie med meg :ratgreen:
Synes det er viktig å si ifra når familiemedlemmer gjør noe idiotisk, man vil jo ikke at folk skal fatte at man er i familie med brøhuer så da må de irettesettes av og til "for the greater good" :cheerful: :roflmao:
En ettertanke jeg gjorde meg : Du burde jo iallefall ha sakt noe siden lillebroren på 8 ble fortalt dette, hvem vet for et monster han kan ende opp som med en slik storebror om ingen griper inn og forklarer at slik gjør man bare ikke

Men dette er da min personlige mening :cheerful: