teite dyrlege

Rotterelatert småplukk, skravletråder, presentasjoner. Bli kjent !

Moderator: Moderatorer

Post Reply
wollf
Gammelrotte
Posts: 7311
Joined: 24 Oct 2008, 18:34
Location: Bergen
Contact:

teite dyrlege

Post by wollf »

midd på rottene, og da jeg ringer for å få stronghold vil hun ha de inn. ja men jeg har 7 stk. oi, ja da er det nok med en. ja men hva er visten med å ta de ned dit? dere ser jo ikke noen midd i pelsen uansett, dere hører bare på symptomene jeg forteller dere og står med rotta i hånden, og så skriver dere ut resept der som jeg må betale resepthonorar for i tillegg til undersøkelsen som ikke har funnet sted da ingen engang har tatt i dyret. kan dere bare ikke skrive ut så vet jeg utmerket godt selv hvor mye pr g og hvor ofte de skal ha denne medisinen, jegh ar nok gjort det noen flere ganger på rotter enn deres vetrinær har. *lang stillhet* hva er ditt nærmeste apotek?

tantepose
Gammelrotte
Posts: 3541
Joined: 04 Jan 2007, 03:09
Location: møreogromsdal
Contact:

Re: teite dyrlege

Post by tantepose »

Ja men da var hun jo ikke så teit likevel.
JEG LESER MED SMIL I TANKENE OG SKRIVER MED SMIL OM MUNNEN

www.rottbo.piczo.com

wollf
Gammelrotte
Posts: 7311
Joined: 24 Oct 2008, 18:34
Location: Bergen
Contact:

Re: teite dyrlege

Post by wollf »

Nei :giggle:

Matmor
Gammelrotte
Posts: 5212
Joined: 10 Apr 2007, 13:35
Location: Sandefjord

Re: teite dyrlege

Post by Matmor »

De har jo faktisk ikke lov til å skrive ut medisiner til dyr de ikke har sett, vettu... Det er ikke veterinærene som har laget de reglene. Og hvis rotta har middangrep er det uvanlig at den ikke klør seg i løpet av besøket. Det kan veterinæren i alle fall se. Så selv om det er irriterende vil jeg ikke være med på at veterinæren er dum :nei:

wollf
Gammelrotte
Posts: 7311
Joined: 24 Oct 2008, 18:34
Location: Bergen
Contact:

Re: teite dyrlege

Post by wollf »

Det var ikke det jeg mente var teit. Det var at de ombestemmte seg og ikke holdt på sin standard. Litt svaret jeg fikk. Huff. Teit forklart av meg. Men var den raske vrien på det jeg lo litt av der og da

sanca
River avispapir
Posts: 971
Joined: 05 Sep 2011, 11:05
Kjønn: Kvinne
Location: Krokstadelva

Re: teite dyrlege

Post by sanca »

:giggle:
Et hjem uten rotter er... trist...
Savner dere <3 Lucas Amras, Nicolai Beren, Gunnar Peon og Einstein <3 Hvil i fred

Post Reply