HEMMELIG VENN nov 2012

Rotterelatert småplukk, skravletråder, presentasjoner. Bli kjent !

Moderator: Moderatorer

sanca
River avispapir
Posts: 971
Joined: 05 Sep 2011, 11:05
Kjønn: Kvinne
Location: Krokstadelva

HEMMELIG VENN nov 2012

Post by sanca »

Da drar vi i gang ei ny runde med hemmelig venn, som er åpen for alle som er medlem av foreningen :happy: :boing: :party:

Det går rett og slett ut på at man melder seg på, får tildelt navnet og adressen til en annen som er med i runden, også skal man sette i gang og lage til en koselig rottegave til denne personen. Gaven kan bestå f eks av hengekøyer, godbiter, leker etc Det skal hovedsaklig være en gave med diverse utstyr til rottene, men selvsagt er det også veldig hyggelig med en liten ting til matmor/matfar :nottelling: Nå i disse tider før jul er det jo også veldig artig om man får til litt julepreg på gaven :happy:

Vi har i tidligere runder snakket om en makspris på 100 kr, men jeg tenker at hvis noen absolutt vil kjøpe for litt mer må det være åpent for det, samtidig som det overhodet ikke er snakk om en minimumspris, alle skal kunne ha råd til å være med... Brukte og hjemmelagede ting er også ofte mye finere enn det man får i butikken :happy:

Med i pakka skal det i tillegg være et lite brev/kort, med et lite hint om hvem gaven er fra. Da må man prøve å hinte litt ut i fra f eks noe man har skrevet på forumet, eller noe som man vet den hemmelige vennen vet om seg :crazy: Dere skal altså ikke skrive navnet eller nicket deres på gaven, dere får navnet og adressa mi som dere setter som returadresse (det er vi nødt til å ha, for posten er dessverre flinke til å rote bort pakker... :trist: )

Når man får gaven sin i posten er det hyggelig om alle legger ut bilde(r) og skriver litt om gaven man har fått. Når alle har fått pakkene sine, har vi ei runde der vi prøver å gjette hvem som har vært sin hemmelige venn :happy:

Alle som synes dette høres gøy ut melder seg på til meg på PM, husk fullt navn og adresse! Vi må få kommet i gang med sending av pakkene før julerushet på posten, så siste frist for påmelding er torsdag 15. nov, fredag 16. sender jeg dere de hemmelige vennene, og deretter er det siste frist for å ha sendt avgårde pakka onsdag 28. november.

Til informasjon: "Hemmelig venn" arrangeres ved privat initiativ. Foreningen står ikke ansvarlig for hverken gjennomføring eller evt erstatning hvis pakker blir borte i posten. Moderator
Et hjem uten rotter er... trist...
Savner dere <3 Lucas Amras, Nicolai Beren, Gunnar Peon og Einstein <3 Hvil i fred

Tonje Lenore
Alfatryne
Posts: 1847
Joined: 07 Jan 2011, 09:11
Location: Over alt
Contact:

Re: HEMMELIG VENN nov 2012

Post by Tonje Lenore »

Jeg har meldt meg på, wohooo, gleder meg :boing:
Tinkerbell,Fair Game,Naranda,Indium,Inara,Lust og Ruby :rottehode:


:angel: [HEAVY BLACK HEART] Hvil i fred alle mine vakre engler, alltid elsket, aldri glemt [HEAVY BLACK HEART] :angel:


http://Www.selgerotter.blogg.no

Moderator
Pinglerotte
Posts: 33
Joined: 09 Feb 2012, 20:02

Re: HEMMELIG VENN nov 2012

Post by Moderator »

Nå har diskusjonen som kom om hemmelig venn blitt lagt i egen tråd, og kan fortsettes der. Vær vennlig å la denne tråden kun inneholde innlegg som har med selve arrangementet å gjøre!
Klager på moderering kan sendes til ntf@tamrotter.com. Henvendelser på PM vil ikke bli besvart.

sanca
River avispapir
Posts: 971
Joined: 05 Sep 2011, 11:05
Kjønn: Kvinne
Location: Krokstadelva

Re: HEMMELIG VENN nov 2012

Post by sanca »

Husk siste frist for å melde seg på i dag! :cheer: Dette blir gøy! :happy: :grin:
Et hjem uten rotter er... trist...
Savner dere <3 Lucas Amras, Nicolai Beren, Gunnar Peon og Einstein <3 Hvil i fred

Tonje Lenore
Alfatryne
Posts: 1847
Joined: 07 Jan 2011, 09:11
Location: Over alt
Contact:

Re: HEMMELIG VENN nov 2012

Post by Tonje Lenore »

Kom igjen, meld dere på :cheerful: :bounce:
Tinkerbell,Fair Game,Naranda,Indium,Inara,Lust og Ruby :rottehode:


:angel: [HEAVY BLACK HEART] Hvil i fred alle mine vakre engler, alltid elsket, aldri glemt [HEAVY BLACK HEART] :angel:


http://Www.selgerotter.blogg.no

Milla
Stjeler søppel
Posts: 750
Joined: 19 May 2011, 19:29
Kjønn: Kvinne
Location: Drammen

Re: HEMMELIG VENN nov 2012

Post by Milla »

Jeg har meldt meg på :boing: :boing:
:glise: Det blir sååå gøy! :narr:
Ella, River, Moya, Serenity og Lulu <3

Alltid i tankene: Titan, Neon, Kali, Witney,Queen Latifah, Luna,Luthien,Varia,Kosh,ZaHaDum og Josefine

" Den som påstår at kjærlighet ikke kan kjøpes for penger, har aldri eiet en rotte <3 "

torasrotter
Gammelrotte
Posts: 2871
Joined: 07 Jan 2008, 15:04
Location: Kristiansand
Contact:

Re: HEMMELIG VENN nov 2012

Post by torasrotter »

Jeg har meldt meg på, og jeg har kjøpt inn masse fine juleting som skal lages til masse fine gaver :cheerful:
A soft answer turns away wrath, but a harsh word stirs up anger..
http://sites.google.com/site/rotteslottet/home
Mail: karmas_rattery@hotmail.com
Dizzy, Chanel, Sangha, Siddharta, Fosil & Kevay * Percy & Sheldon

Niana
Alfatryne
Posts: 1021
Joined: 02 Jan 2011, 03:20
Kjønn: Kvinne
Location: Oslo

Re: HEMMELIG VENN nov 2012

Post by Niana »

Jeg har også meldt meg på :cheerful:
Cecilie med Heike, Killi og Theon/Reek

R.I.P Guttene mine

sanca
River avispapir
Posts: 971
Joined: 05 Sep 2011, 11:05
Kjønn: Kvinne
Location: Krokstadelva

Re: HEMMELIG VENN nov 2012

Post by sanca »

9 stykker har meldt seg på nå! :narr: Men det er selvsagt også plass til flere, så hiv deg med nå i siste liten hvis du lurer, det er kjempegøy å gå og vente på koselig pakke i posten! :cheer: Også er det minst like spennende å lage til en fin presang til "sin venn", og gå og lure på om den vil falle i smak :nottelling:
Et hjem uten rotter er... trist...
Savner dere <3 Lucas Amras, Nicolai Beren, Gunnar Peon og Einstein <3 Hvil i fred

Tonje Lenore
Alfatryne
Posts: 1847
Joined: 07 Jan 2011, 09:11
Location: Over alt
Contact:

Re: HEMMELIG VENN nov 2012

Post by Tonje Lenore »

Gleder meg :cheerful:
Tinkerbell,Fair Game,Naranda,Indium,Inara,Lust og Ruby :rottehode:


:angel: [HEAVY BLACK HEART] Hvil i fred alle mine vakre engler, alltid elsket, aldri glemt [HEAVY BLACK HEART] :angel:


http://Www.selgerotter.blogg.no

sanca
River avispapir
Posts: 971
Joined: 05 Sep 2011, 11:05
Kjønn: Kvinne
Location: Krokstadelva

Re: HEMMELIG VENN nov 2012

Post by sanca »

Sånn, da har jeg sendt ut alle de hemmelige vennene :cheeeers:

Gi beskjed dersom du har meldt deg på men ikke fått noe pm nå i dag med hemmelig venn, eller du ser noe som åpenbart ikke stemmer med nick, navn og adresse, selv om jeg håper jeg greide å ha tunga rett i munnen ved alle copy/paste-operasjonene :giggle:
Et hjem uten rotter er... trist...
Savner dere <3 Lucas Amras, Nicolai Beren, Gunnar Peon og Einstein <3 Hvil i fred

anni

Re: HEMMELIG VENN nov 2012

Post by anni »

Jeg meldte meg på i den andre tråden 9 nov.
Er ikke her så ofte lenger så har visst gått glipp av denne omgangen. :crazybonk:

sanca
River avispapir
Posts: 971
Joined: 05 Sep 2011, 11:05
Kjønn: Kvinne
Location: Krokstadelva

Re: HEMMELIG VENN nov 2012

Post by sanca »

anni wrote:Jeg meldte meg på i den andre tråden 9 nov.
Er ikke her så ofte lenger så har visst gått glipp av denne omgangen. :crazybonk:
Åå, det var leit Anni, beklager, jeg la rett og slett ikke merke til at du hadde skrevet i den tråden at du ble med... Tenkte alle hadde fått med seg at man skulle melde seg på til meg :flau: Det var synd da, men,men, ikke noe å få gjort med nå... Da får du og jeg bli med begge to neste gang igjen :cheer:
Et hjem uten rotter er... trist...
Savner dere <3 Lucas Amras, Nicolai Beren, Gunnar Peon og Einstein <3 Hvil i fred

Tonje Lenore
Alfatryne
Posts: 1847
Joined: 07 Jan 2011, 09:11
Location: Over alt
Contact:

Re: HEMMELIG VENN nov 2012

Post by Tonje Lenore »

Ingen som har fått noe enda? :cheerful:
Tinkerbell,Fair Game,Naranda,Indium,Inara,Lust og Ruby :rottehode:


:angel: [HEAVY BLACK HEART] Hvil i fred alle mine vakre engler, alltid elsket, aldri glemt [HEAVY BLACK HEART] :angel:


http://Www.selgerotter.blogg.no

Niana
Alfatryne
Posts: 1021
Joined: 02 Jan 2011, 03:20
Kjønn: Kvinne
Location: Oslo

Re: HEMMELIG VENN nov 2012

Post by Niana »

Jeg har fått :grin: Fikk i helga, bare ikke fått lastet opp bilder av det enda. Men det var snack til rottene, snack til meg, hengekøyer og en god fancy øl :cheerful:
Cecilie med Heike, Killi og Theon/Reek

R.I.P Guttene mine

Post Reply