diskusjon om HEMMELIG VENN

Rotterelatert småplukk, skravletråder, presentasjoner. Bli kjent !

Moderator: Moderatorer

kikky
Gammelrotte
Posts: 3483
Joined: 24 Jun 2005, 19:13
Kjønn: Ikke oppgitt
Location: vestfold
Contact:

Re: diskusjon om HEMMELIG VENN

Post by kikky »

Blir litt vel "politisk" dette styre greiene altså.. Er det om å gjøre å pirke mest mulig på allt for å komme høyst å bli valgt? heh, tragisk. Rima litt også, flink jeg er :boing:
Anexet med tottebasser og corgis frøkner.

sanca
River avispapir
Posts: 971
Joined: 05 Sep 2011, 11:05
Kjønn: Kvinne
Location: Krokstadelva

Re: diskusjon om HEMMELIG VENN

Post by sanca »

Niana wrote:Det er kanskje greit å få det tydelig frem i hovedtråden om Hemmelig Venn om det gjelder kun betalende medlemmer av NTF eller om det gjelder alle som er innom forumet. For jeg ble ganske forvirret her nå selv :crazy:
Synes jeg skrev det ganske tydelig? "Medlemmer av foreningen" ... Og jeg syntes det skulle være bare for medlemmene, at vi har enda noen fordeler liksom, skal jo være litt gjevt å melde seg inn, hehe. Men hvis flere mener vi bør åpne for alle gjør vi selvsagt det, men da må tråden ligge et annet sted. Selv om man får meldt seg på til meg uten å skrive i tråden, er det jo meningen at alle skal legge ut bilder, gjette på avsender osv i hovedtråde :-)
Et hjem uten rotter er... trist...
Savner dere <3 Lucas Amras, Nicolai Beren, Gunnar Peon og Einstein <3 Hvil i fred

Niana
Alfatryne
Posts: 1021
Joined: 02 Jan 2011, 03:20
Kjønn: Kvinne
Location: Oslo

Re: diskusjon om HEMMELIG VENN

Post by Niana »

sanca wrote:
Niana wrote:Det er kanskje greit å få det tydelig frem i hovedtråden om Hemmelig Venn om det gjelder kun betalende medlemmer av NTF eller om det gjelder alle som er innom forumet. For jeg ble ganske forvirret her nå selv :crazy:
Synes jeg skrev det ganske tydelig? "Medlemmer av foreningen" ... Og jeg syntes det skulle være bare for medlemmene, at vi har enda noen fordeler liksom, skal jo være litt gjevt å melde seg inn, hehe. Men hvis flere mener vi bør åpne for alle gjør vi selvsagt det, men da må tråden ligge et annet sted. Selv om man får meldt seg på til meg uten å skrive i tråden, er det jo meningen at alle skal legge ut bilder, gjette på avsender osv i hovedtråde :-)
Jada, men jeg ble bare forvirret av at andre kommenterte på det. For medlemmer av foreningen er ikke nødvendigvis med på forumet, hehe. Men det har jo i grunn ikke noe å si, for da ser de jo ikke denne "leken" heller :P
Cecilie med Heike, Killi og Theon/Reek

R.I.P Guttene mine

Niana
Alfatryne
Posts: 1021
Joined: 02 Jan 2011, 03:20
Kjønn: Kvinne
Location: Oslo

Re: diskusjon om HEMMELIG VENN

Post by Niana »

kikky wrote:Blir litt vel "politisk" dette styre greiene altså.. Er det om å gjøre å pirke mest mulig på allt for å komme høyst å bli valgt? heh, tragisk. Rima litt også, flink jeg er :boing:
Litt usikker på hvem du sikter til nå, om det er en enkeltperson eller alle som stiller til styret, (denne saken har jo ikke noe med styret å gjøre i det hele tatt) men det er jo lov å diskutere en sak om man er usikker på noe uansett :)
Cecilie med Heike, Killi og Theon/Reek

R.I.P Guttene mine

kikky
Gammelrotte
Posts: 3483
Joined: 24 Jun 2005, 19:13
Kjønn: Ikke oppgitt
Location: vestfold
Contact:

Re: diskusjon om HEMMELIG VENN

Post by kikky »

Skrev nada om at det ikke var lov å diskutere.
Anexet med tottebasser og corgis frøkner.

Niana
Alfatryne
Posts: 1021
Joined: 02 Jan 2011, 03:20
Kjønn: Kvinne
Location: Oslo

Re: diskusjon om HEMMELIG VENN

Post by Niana »

kikky wrote:Skrev nada om at det ikke var lov å diskutere.
Det ser jeg, men da skjønte jeg ikke helt hva du mente med innlegget ditt.
Er det litt politisk? Ja, det kan godt hende det er for noen. Ikke vet jeg :P Men jeg har ikke oppfattet noe i denne tråden som en måte å pirke for å komme seg "høyest opp og bli valgt", men kan jo hende du mente generelt de trådene hvor styremedlemmer og andre som stiller til styret diskuterer :)
Cecilie med Heike, Killi og Theon/Reek

R.I.P Guttene mine

kikky
Gammelrotte
Posts: 3483
Joined: 24 Jun 2005, 19:13
Kjønn: Ikke oppgitt
Location: vestfold
Contact:

Re: diskusjon om HEMMELIG VENN

Post by kikky »

Oppfattet larms innlegg på hemmlig venn som "enda" ett politisk angrep, noe jeg ikke syntes hører til på NTF forum. Something med skittenvasken i public eller noe. Blir sånn småpirk sant, og slitsomt å lese/se. Man sanker ikke stemmer ved å hakke ihjæl andre, forhåpentligvis.

Har det vært slikt de to tidligere åra også, nå som nytt styreår nærmer seg?
Anexet med tottebasser og corgis frøkner.

WillyWonka
Alfatryne
Posts: 1910
Joined: 12 Aug 2010, 21:57
Kjønn: Kvinne
Location: Bergen
Contact:

Re: diskusjon om HEMMELIG VENN

Post by WillyWonka »

Jeg synes det er greit egentlig :) Hun stilte et spørsmål og vil tro hun har fått svar på det nå :)

Hemmelig venn arrangeres privat og i denne omgangen for de som er medlemmer av NTF, så derfor foregår dette i sofakroken. Greit at det er avklart :)
Har selv aldri vært med på dette selv, men har forstått det slik at folk synes det er gøy :D Denne runden er såppas sent i gang at det blir nesten som å sende julegaver :D
Den som er lykkelig, kan ikke stå for tidlig opp <3
<3 Rubin, Beryll, Kløver, Master Splinter, Roger og Viggo <3

http://www.willywonkasrotter.com

BlackNenne
Betarotte
Posts: 687
Joined: 22 Aug 2007, 06:32
Location: Tau/Stavanger

Re: diskusjon om HEMMELIG VENN

Post by BlackNenne »

kikky wrote:Oppfattet larms innlegg på hemmlig venn som "enda" ett politisk angrep, noe jeg ikke syntes hører til på NTF forum. Something med skittenvasken i public eller noe. Blir sånn småpirk sant, og slitsomt å lese/se. Man sanker ikke stemmer ved å hakke ihjæl andre, forhåpentligvis.

Har det vært slikt de to tidligere åra også, nå som nytt styreår nærmer seg?
Jeg skjønner heller ikke at Wollfs valg om å stille som kandidat til et styreverv skulle ha noe med dette å gjøre, bare fordi hun har ytret at foreningen kunne hatt mer av slike morsomme ting som dette. :crazy:
Last edited by BlackNenne on 13 Nov 2012, 14:44, edited 1 time in total.

kikky
Gammelrotte
Posts: 3483
Joined: 24 Jun 2005, 19:13
Kjønn: Ikke oppgitt
Location: vestfold
Contact:

Re: diskusjon om HEMMELIG VENN

Post by kikky »

Hvem skrev wollf? Not me
Anexet med tottebasser og corgis frøkner.

Milla
Stjeler søppel
Posts: 750
Joined: 19 May 2011, 19:29
Kjønn: Kvinne
Location: Drammen

Re: diskusjon om HEMMELIG VENN

Post by Milla »

BlackNenne wrote:
kikky wrote:Oppfattet larms innlegg på hemmlig venn som "enda" ett politisk angrep, noe jeg ikke syntes hører til på NTF forum. Something med skittenvasken i public eller noe. Blir sånn småpirk sant, og slitsomt å lese/se. Man sanker ikke stemmer ved å hakke ihjæl andre, forhåpentligvis.

Har det vært slikt de to tidligere åra også, nå som nytt styreår nærmer seg?
Jeg skjønner heller ikke at Wollfs valg om å stille som kandidat til et styreverv skulle ha noe med dette å gjøre, bare fordi hun har ytret at foreningen kunne hatt mer av slike morsomme ting som dette. :crazy:
:liker:
Ella, River, Moya, Serenity og Lulu <3

Alltid i tankene: Titan, Neon, Kali, Witney,Queen Latifah, Luna,Luthien,Varia,Kosh,ZaHaDum og Josefine

" Den som påstår at kjærlighet ikke kan kjøpes for penger, har aldri eiet en rotte <3 "

BlackNenne
Betarotte
Posts: 687
Joined: 22 Aug 2007, 06:32
Location: Tau/Stavanger

Re: HEMMELIG VENN nov 2012

Post by BlackNenne »

Larm wrote:Dersom det er i regi av foreningen, slik som det gjerne fremstår, spesielt siden bl.a. Wollf vil jobbe for at det skal være flere slike arrangement og bruker det som en av grunnene til at hun stiller til styreverv, så er det foreningen som er økonomisk ansvarlig.

wollf
Gammelrotte
Posts: 7311
Joined: 24 Oct 2008, 18:34
Location: Bergen
Contact:

Re: diskusjon om HEMMELIG VENN

Post by wollf »

HAHAHAHA :rofl:
snakk om å danske polka og tråkke hverandre på tærne :giggle:
ble nesten litt komisk dette. tror vi alle missforstår hverandre. minner meg litt om leker fra gym timene. ta halen eller stiv heks :narr:

kikky
Gammelrotte
Posts: 3483
Joined: 24 Jun 2005, 19:13
Kjønn: Ikke oppgitt
Location: vestfold
Contact:

Re: diskusjon om HEMMELIG VENN

Post by kikky »

oooh, jeg hata stiv heks :sneak:
Anexet med tottebasser og corgis frøkner.

Niana
Alfatryne
Posts: 1021
Joined: 02 Jan 2011, 03:20
Kjønn: Kvinne
Location: Oslo

Re: diskusjon om HEMMELIG VENN

Post by Niana »

Jeg tror det er likesågreit å avslutte denne diskusjonen før det blir noen flere evt misforståelser, eller ta den privat om man har uoverenstemmelser man trenger å ordne opp i :)
Cecilie med Heike, Killi og Theon/Reek

R.I.P Guttene mine

Post Reply