så dro jeg og wily wonka til midtun zoo (midtun) i går for å ta en titt. de hadde to flott hannrotter der og en hun rotte som sto alene, jeg spurte om jeg kunne få se på hannene. det fikk ikke langt stunden før jeg så at den ene manglet torpedoer bak. og at hun haddde masse hårløse nippels. misstenkte henne for å være gravid og sa dette til han i butikken. han lo litt og bare næææ så koselig, da kan hun komme hjem til meg så kan jeg ha rotteugnene hos meg. jeg spurte om ikke jeg kunne få henne og ta henne til meg så hun kunne føde de små der? det var ok. kom da til kassen og da sa de at jeg skulle betale 99,- jeg spurte om jeg ikke skulle få henne?
det kom en mann til og startet å krangle, og sa at de ikke bare kunne gi bort dyr, og at dyrebutikker ikke var påølagt å skille kjønn og at kull var lov i butikker. jeg ga klar beskjed om at avl i butikk ikke var lov og at kjønn var pålagt å skilles. "det høres så alvorlig ut da du legger det frem slik da, men du kan få henne om du kan komme tilbake med noen søte små nurk til oss etter hun har født"
HAHAHA :thhpt: så de kan avle mere? svarte at da betaler jeg heller for henne. da han kom med sin erfaring på at han har 36 år i bransjen lo jeg litt, og så klarer han ikke se forskjell på en hun og han rotte? svarte at jeg også har flere år i bransjen, jobbet for dem før, og jobbet for mattilsynet og dyrebeskyttelsen. da var det ok, jeg kunne bare ta henne med meg :roflmao:
så nå har den nydelige blå jenta smeltet hjertet mitt, og hun står hos ww. men kommer hit senere i dag.
hun er så tam og var lett å kose meg og slikker fingrer. hannen hun sto med vet jeg ikke om er en slektning eller ikke, men var også blue.
hun skal uansett få bo hos meg og ungene fødes her. men jeg trenger et navn til denne vakkre damen, og trenger hjelp. tenkte på noe med jul.
til nå har jeg marry jul, santa, sparkel, snow
jeg har også kontaktet mattilsynet og de lovet å ta saken alvorlig nå og sjekke dette ut