litt jentehjelp?

Rotterelatert småplukk, skravletråder, presentasjoner. Bli kjent !

Moderator: Moderatorer

Post Reply
Sandratravolta
Betarotte
Posts: 444
Joined: 17 Nov 2012, 00:51
Location: Oslo
Contact:

litt jentehjelp?

Post by Sandratravolta »

Jeg er litt ny på jenterotter, og har noen spørsmål, siden jeg plutselig har fem stykker her i hus, er ikke sikkert disse tingene er typisk for jenter, men ingen av guttene mine gjør dette. Sky er som navnet tilsier, ganske sky, og i dag da jeg skulle plukke henne opp tisset hun på seg(og meg) er det vanlig?? hvis guttene mine er veldig redde stressbæsjer de bare, så vidt jeg har fått med meg, og det skjer veldig sjelden. (To ganger i reisebur og en gang hos veterinæren, og en gang eller to ellers)

Og Korse kan sitte i genseren min eller ligge i armkroken og gnisse tenner, men i dag så skalv hun litt, er hun redd da? Var nesten sånn at hun strammet musklene i kroppen og ristet med jevne mellomrom. Syns det er rart om hun er redd da, siden hun gnisser tenner.
rotteslottet.blogspot.no

"If you tame me, then we shall need each other. To me, you will be unique in all the world."

Siv M
Gammelrotte
Posts: 2051
Joined: 16 Sep 2012, 21:15
Kjønn: Kvinne
Location: Halden

Re: litt jentehjelp?

Post by Siv M »

Hei det kan jo være at hun har løpetid da, mange vibrerer med deler eller hele kroppen når de har løpetid, Min smurfine vibrerte med hele hodet sitt hehe. En måte du kan prøve å teste dette ut på er å ta på henne bak ved rumpa da bruker de å sprette unna hvis de har løpetid. jeg har ei lita baby som skjelver i hånden min men det er pga hun bare har vert her i noen dager å ennå ikke føler seg helt trygg.
Så jeg ville gjette på løpetid den jenta di har

HildeT
Sover i do
Posts: 203
Joined: 08 Aug 2012, 12:56
Kjønn: Kvinne
Location: Kongsberg

Re: litt jentehjelp?

Post by HildeT »

Mine rister og skjelver når de har løpetid og da er de også veldig sprettende
og litt mer hypre enn når de ikke har løpetid :cheer:

Siv M
Gammelrotte
Posts: 2051
Joined: 16 Sep 2012, 21:15
Kjønn: Kvinne
Location: Halden

Re: litt jentehjelp?

Post by Siv M »

det merkes ikke engang på gamle mor her når hun har løpetid , de svarte er hypre i perioder hopper opp etter veggene å spretter rundt hehe.

Post Reply