Når rottesavnet blir for stort, er det lite annet man kan gjøre enn å stille det... Ved å skaffe rotter igjen :crazy:
Hei igjen alle sammen! Lenge siden sist nå, og jeg må innrømme at jeg tok en liten frekkis i kveld. Betalte medlemdskontigent i stad, men ikke fått tildelt medlemsskap enda. Men ser ut til at jeg fortsatt står som moderator og derfor har tilgang på denne forumdelen. Håper det er i orden, ser på det som en tjuvstart på tilgangen siden jeg jo uansett har betalt

Hvis ikke, må dere bare stenge meg ute frem til medlemskap er i orden og alt sånt.
Nå er det snart to år siden jeg hadde rotter sist, det var en riktig avgjørelse for meg å ta å få de omplassert, og jeg har ikke planer om å ha en så stor flokk igjen på lenge. Får holde med en 3-4stk (det sa jeg til meg selv sist gang også da.. :nottelling: )
"Reddet" en gutt fra en dyrebutikk her i dag, og venter på å få inn et par til så han ikke står alene lenger. Gutten, foreløpig navnløs, har stått ca 4 mnd i dyrebutikk, først med broren sin og så adskilt da de ikke gikk overens lenger. Han er sky og usosial, men det lover godt at jeg har hørt han gnisse tenner et par ganger allerede i kveld. Går en spennende tid i møte
Men ihvertfall så synes jeg det er veldig hyggelig å være på vei inn i rottemiljøet igjen, jeg har fulgt med litt her og på rotte-gruppa på facebook siden jeg la opp, så jeg har ikke vært helt ute av systemet ^^ Savnet fellesskapet med dere alle sammen, godt å være tilbake! :peewaggle: