Akkurat nå!

Rotterelatert småplukk, skravletråder, presentasjoner. Bli kjent !

Moderator: Moderatorer

Brukeravatar
malap
Betarotte
Kjønn: Kvinne
Sted: Hedmark
Kontakt:

Re: Akkurat nå!

Legg innav malap » 29 jul 2017, 18:37

Oj så flink, blir noen glade rotter :D
Malena

Brukeravatar
iwonamo
Redaktør

Legg innav iwonamo » 11 jul 2018, 03:13

Akkurat no.....lurer eg på korleis eg skal bli kvitt insektane som har slege seg til i hagen min. Store mengder av små, kvite, flygande kryp som har invadert plenen min...Møll av noko slag trur eg.
"The idea that some lives metter less is the root of all that is wrong with the world" - Paul Farmer

Brukeravatar
Vimsy
Alfatryne
Kontakt:

Re: RE: Re: Akkurat nå!

Legg innav Vimsy » 11 jul 2018, 07:18

iwonamo skrev:Akkurat no.....lurer eg på korleis eg skal bli kvitt insektane som har slege seg til i hagen min. Store mengder av små, kvite, flygande kryp som har invadert plenen min...Møll av noko slag trur eg.
Høres rare ut!

Sent fra min SM-J510FN via Tapatalk
---- Ceecii Rotteri ---- Besøk gjerne vår FB-side https://www.facebook.com/CeeciiRattery/

Brukeravatar
Fr0z
Pinky
Sted: Helgeland
Kontakt:

Legg innav Fr0z » 20 jul 2018, 17:46

Akkurat nå sitter vi på en ferge, på tur over til vårt nye bosted :) rottene sover som stein. Var varmt og ubehagelig men de ble glade i airconditionen når den ble peket på dem :p
Peace out

Brukeravatar
iwonamo
Redaktør

Re: RE: Re: Akkurat nå!

Legg innav iwonamo » 24 jul 2018, 04:20

Vimsy skrev:
iwonamo skrev:Akkurat no.....lurer eg på korleis eg skal bli kvitt insektane som har slege seg til i hagen min. Store mengder av små, kvite, flygande kryp som har invadert plenen min...Møll av noko slag trur eg.
Høres rare ut!

Sent fra min SM-J510FN via Tapatalk

Ja, rart er det, men dei er der fortsatt, og ingen verdens ting ser ut til å ta knekken på dei....Argh!
Har ingenting imot insekter, men dette her er ein plage.. graset ser og ut til å bære preg av at vi har ubudne gjester i hagen.....
"The idea that some lives metter less is the root of all that is wrong with the world" - Paul Farmer

Brukeravatar
iwonamo
Redaktør

Legg innav iwonamo » 28 jul 2018, 05:55

Off, minst 40 varmegrader i natt, det føles slik iallfall....det går ikkje ann å få sove i denne varmen...
Hunden har lagt seg til ute på altanen, vurderer å gjere det samme!
Eg og varme går ikkje i lag...ser fram mot kaldere tider...håper på regn, tordenvær, og minusgrader i morgon!
Attpåtil er det ei flue som flyg rundt ansiktet mitt til stadighet...Og no har ho sett seg midt på dataskjermen....føler meg litt irritabel, og endå meir varm akkuratt no.

Brukeravatar
iwonamo
Redaktør

Legg innav iwonamo » 04 sep 2018, 00:38

Akuratt no sit eg på ein stol framfor steikeovnen, og passer på soppen som ligg der inne til tørk. Fant tilfeldigvis nokre flotte skrubber då eg gjekk tur med hunden før i dag. Utruleg mykje sopp å sjå i skogen i år, ikkje alt er etandes, men fint likavel. Steinsopp er min favoritt, men dessverre har eg ikkje funne så mange av den i år. Pleier dere å plukke sopp i skogen?

Rødskrubb
Bilde

Gå tilbake til «Sofakroken»