Nontle - ikke bare mor av skjønnhet, men vårt 9. kull også..

Rotterelatert småplukk, skravletråder, presentasjoner. Bli kjent !

Moderator: Moderatorer

Locked
Topolinis
Stjeler søppel

Nontle - ikke bare mor av skjønnhet, men vårt 9. kull også..

Post by Topolinis »

Ja, så har rottebestanden økt med ett medlem da... :roll:

Fikk en telefon fra en jente som jobbet på dyrebutikk her i nærheten, hun hadde reddet en rotte fra døden.. Rotta hadde stått på bakrommet, og var brukt i avl, men nå fikk hun ikke unger lenger, og eieren av butikken skulle selge henne som slangefôr. :evil: Etter flere telefoner for å finne noe til å ta stakkaren, fikk hun tips om at jeg hadde rotter. Og jeg mottok "nødtelefonen" på lørdagskvelden. En time etter denne samtalen, stod rotta i gangen min.. :roll: Hun ca. 1 år, og jeg har gitt henne navnet Nontle. Nontle betyr mor av skjønnhet, og jeg synes det passer henne bra jeg. Hun vil få bli her til hun ikke orker mer, og jeg håper jeg kan bidra til å gi henne en fin slutt på livet. Hun har satt minst 12 kull :shock: til verden, og er en sliten gammel dame.

Image
Last edited by Topolinis on 08 Apr 2005, 00:29, edited 2 times in total.
Mvh Ida S. Eggen

Annbritt
Stjeler søppel

Post by Annbritt »

Smukke, smukke pige. Sikke en grusom tid hun må have haft, men nu får hun en lykkelig alderdom :D
Annbritt Jørgensen
www.tamrotten.dk

Eva lill

Post by Eva lill »

åh,så flott gjort av deg! godt å høre at vi har slike varme sjeler som deg her! :D håper andre også vil hjelpe til når noen for høre om slike situasjoner!dyrene er tross alt avhengige av oss mennesker....!
håper du vil skrive inn jevnlig å fortelle oss hvordan d går me henne!
:D

Topolinis
Stjeler søppel

Post by Topolinis »

Jeg hadde ikke tenkt å ha det 9. kullet mitt før i slutten av August jeg.. Men det ser ut til at Nontle har andre planer.. :roll: Skulle dette gå bra, er jeg på utkikk etter interesserte som vil ha rotter kun til kos, og ikke avl... Hun har tydeligvis stått sammen med en hann til hun kom hit, og bare hatt en pause i "produksjonen"... :roll:
Mvh Ida S. Eggen

Martha

Omplassering

Post by Martha »

Hei, jeg er vil gjerne ha en, viss den kan bringes litt på veien.
Vet du sånn ca tid de blir født :?:
Gleder meg til å se bilder når de kommer.

Martha :D :D :D

Locked