Jakten på Yesterday's News

Rotterelatert småplukk, skravletråder, presentasjoner. Bli kjent !

Moderator: Moderatorer

Locked
Roger&Ingrid
Gammelrotte
Posts: 2360
Joined: 06 Jun 2004, 15:36
Location: Trondheim
Contact:

Jakten på Yesterday's News

Post by Roger&Ingrid »

Vår nabo Nemesis (Unni) kjøpte med en sekk YN for en tid siden, og siden det fungerte kjempefint og sekken var tom, skulle vi ut og kjøpe mer. Strinda Smådyrklinikk var stedet og vi bilte avgårde. Vel fremme spurte vi etter "skatten" og fikk til svar at "Neeei, det finner dere i dyrebutikker". Hadde jeg blingset på navnet? Vi tuslet ut med omtrent den samme flaue og forvirrede følelsen jeg hadde sist jeg valset inn i en helsekostbutikk og spurte etter Paracet. :roll: Vi kjørte videre og var innom to dyrebutikker, hvor vi ble henvist til, ja nettopp, Strinda. Enda mer forvirrede fant vi ut at det var best å ringe dit, men fortsatt uten hell. Der hadde de aldri hatt noe sånt. Tenke-tenke-tenke.....kjøre-kjøre, mer og mer forarget. På veien hjem, etter en lang sightseeing-tur i "teknologihovedstaden", begynte vi å tenke på hva vi hadde spurt etter. Var det ikke burstrø vi nevnte? Vi ringte igjen, denne gangen spurte vi etter "burstrøet Yesterday's News". Aha, det hadde de! Etter en times bilkjøring, spørring og frustrasjon kom vi endelig ut med tre sekker YN...fra Strinda Smådyrklinikk.

Moralen er: Spør aldri etter burstrø. :lol:

Ingrid Idiot
Spørsmål til styret? Ta kontakt på mail: ntf@tamrotter.com

Locked