I dag kom det nytt GNAG og det beste hittil..flott jobbet Annette !!Utrolig bra at så mange bidro med så mye fint....veldig morsomt med tegneserien som Anna lager for oss Dette var gøy:D
Bare for å ta den vanlige påminnelsen: det er bare de som har betalt medlemsavgiften til Norsk Tamrotteforening som får blad. I tillegg blir bladet sendt som B-post, og det virker som om Posten dermed tror at det ikke er så farlig om ikke alle kommer frem.
Har du betalt medlemsavgift, og fortsatt ikke fått blad i løpet av denne uka, så si ifra her på forumet eller til Jorunn på e-post, så sender vi nytt. Husk også å si ifra hvis du har flyttet og fått ny adresse!
annetten wrote: I tillegg blir bladet sendt som B-post, og det virker som om Posten dermed tror at det ikke er så farlig om ikke alle kommer frem.
Har du betalt medlemsavgift, og fortsatt ikke fått blad i løpet av denne uka, så si ifra her på forumet eller til Jorunn på e-post, så sender vi nytt. Husk også å si ifra hvis du har flyttet og fått ny adresse!
Jeg syns posten i norge begynner å blir "slapp" egentlig.. Det skulle vært et alternativ som også drev med post. Posten begynner dessuten å bli grusomt dyr.. Liker ikke Posten særlig lenger..
Jeg har betalt medlemskontingenten og jeg har ikke flyttet det siste året, så jeg regner med at det kommer i dag skal løpe bort i kassa da postmannen kommer
Anne Kathrine wrote:
hvilken adresse skal jeg sende bilder av guttene mine til
om jeg skulle få lyst til det?
Veldig fint med bilder! Vi ha mange, mange bilder! Jeg vil ha dem i digitalt format, og da kan du sende dem til annetten@rasmus.uib.no
I helt ekstraordinære tilfeller (du har tatt et bilde som når som helst kan konkurrere med Grove Pashleys i kvalitet, og har ikke tilgang til scanner) kan jeg muuuligens ta imot papirkopier. Da kan du maile meg, så avtaler vi nærmere.
Når jeg fikk B-blad fra Norge tok det som regel to-tre uker. Vi har vel ikke så mange danske medlemmer, vi kan sikkert spandere på oss A-post til dem fremover.
Spesielt siden forskjellen på a- og b-post er på den rystende sum av 0,50 øre. Hvis vi på noe tidspunkt får over 100 danske medlemmer kan vi revurdere.