katter er noen sleipinger

Rotterelatert småplukk, skravletråder, presentasjoner. Bli kjent !

Moderator: Moderatorer

Locked
kikky
Gammelrotte
Posts: 3483
Joined: 24 Jun 2005, 19:13
Kjønn: Ikke oppgitt
Location: vestfold
Contact:

katter er noen sleipinger

Post by kikky »

i natt våkna jeg av et høyt dunk og masse kravling(tigern som fløy rundt i buret) veldig høyt! nå hadde tigern(katta mi) klart å få åpna luka på siden av furret xl buret mitt, han hadde klart å rive ned det hvite huset hvor uheldigvis munti og aragorn lå og sov... jeg fikk jaga tigern ut derfra med en gang, han løp så fort han bare greide ned trappa for habn visste at detta fikk han ikke lov til, men som katter flest klarer dem bare ikke styre seg... munti og aragorn var heldigvis for tigern okey, litt skjelvne men ingen skader... aragorn hadde gjemt seg under teppe i den bå tre kassa så han var det ingen fare for... måtte ta alle sammen opp for å trøste dem litt da, de roa seg ned så jeg fiksa litt i buret og satte dem tilbake...

til morgen i dag så jeg at de hadde vært ute å henta litt mat, så de var tydligvis ikke så redde for den store skumle tigern..

det var utrolig dårlig gjort av tigern til å plukke på de stakkars små rotte bebbisene mine, han lar de store rottene være i fred for de er jo så stooore å skumle... sleipe tigern, plukk på noen på din egen størrelse :!:
Anexet med tottebasser og corgis frøkner.

§ RatGirl §
Gammelrotte
Posts: 3108
Joined: 14 Feb 2004, 17:48
Location: Oslo
Contact:

Post by § RatGirl § »

Ojda :o Høres dramatisk ut! Bra det gikk så bra, du for være ekstra forsiktig når det gjelder tigern og rottene da kanskje? Vet jo aldri hva som kan skje. Det er jo tross alt en katt... :?

kikky
Gammelrotte
Posts: 3483
Joined: 24 Jun 2005, 19:13
Kjønn: Ikke oppgitt
Location: vestfold
Contact:

Post by kikky »

ja jeg veit... jeg har alltid døra lukket når jeg ikke er der, men når jeg sover, pleier alltid tigern å sove inne på rommet mitt, og han var jo der først.... men selvfølhelig skal jeg passe på, har satt"lås" på dørene til buret demmes så det bare er meg som kan åpne buret :wink: og fra nå av skal jeg passe ekstra mye på...
Anexet med tottebasser og corgis frøkner.

Locked