Været der du bor?

Rotterelatert småplukk, skravletråder, presentasjoner. Bli kjent !

Moderator: Moderatorer

Elsol
Bygger bol

Været der du bor?

Post by Elsol »

Hvordan er høstværet der du bor?
Hær snør det :(
Å vi har hatt en helt forferdelig sommer også..
Bare surt og regn (ikke bare da..Kansje 14 daga til sammens med godt vær i år....)
Er ikke rart at både rotter og mennesker er slappe og kjedelige.....
Mvh
Elin:o)

§ RatGirl §
Gammelrotte

Post by § RatGirl § »

Sol, blå himmel, litt vind, noen guleblader og den deilige høstlukten/luften :bravo:
Uff høres ikke så morsomt ut nei :? Snø?! :shock:

Julie Erlandsen
Stjeler søppel

Post by Julie Erlandsen »

Elsol:
Reis deg en tur til Oslo-området!!!!
Jeg sitter her med solvarme i ansiktet etter en lang dag ute.
En fin høst er noe av det deiligste jeg vet!
Julie

Masja

Post by Masja »

Så idyllisk er det ikke akkurat her på Vestlandet. Alle har vel fått med seg det forferdelige uværet og de dramatiske hendelsene her i Bergen. Kan ikke akkurat anbefale noen å reise hit. Må si jeg virkelig begynner å savne østlandsværet. :(

Alvrina
Alfatryne

Post by Alvrina »

Tja, i dag så har det vært litt regn men utover dagen ble det gradvis ganske pent og varmt vær ;) :bravo:

kari mette
Omegarotte

Post by kari mette »

Her i Kongsvinger har det vært litt blanding. Skyet og regn på morran, men blå himmel utover dagen. Solen varmer ikke slik den gjorde i juli, men enda er det t-skjortevær når det er sol på dagen. Nå er kl.20.30 og det er +5 gr ute. det begynner med høst og vinter, brrrr, grusom tid i møte. Hater vinter og kulde :spy:
Kari Mette
Knerten og Rikard

Ariadne

Post by Ariadne »

var +1,5 grader ute nå *hutre* slaps på veiene og ganske vått... *hutre* :jul:

Roger&Ingrid
Gammelrotte

Post by Roger&Ingrid »

Status Trondheim: Vått og kaldt....Veldig skiftende tidligere i dag, følte meg som en dust der jeg satt og kjørte trikk i dag; på med solbriller, av med solbriller, på med briller, av med briller....(sol på Byåsen, overskyet i Midtbyen). Helt som vanlig, altså. Det regner nesten bestandig, synes jeg: Er det meldt regn i innlandet, regner det i Trondheim; meldes det regn i kyststrøk, regner det i Trondheim. Rottene hinter kraftig om at det er på tide å skru på panelovnene; alt tilgjengelig papir fraktes inn i sovehusene for å brukes som isolasjon og jentene sover i en stor haug oppå hverandre. :roll:
Spørsmål til styret? Ta kontakt på mail: ntf@tamrotter.com

Julie Erlandsen
Stjeler søppel

Nå vet jeg ikke helt hva som skjedde her........innlegget mitt ble borte, eller det var nok jeg som gjorde noe rart.........
Men altså det jeg skulle si var at det jo ikke er så aller verst med stearinlys, masse te, varme sokker heller......og har man fanget fullt av unger og dyr blir det ekstra bra.
Hilsen fornøyd småbarnsmor og dyreeier som liker høsten :)
julie

Nemesis
Tisser i køyene

Post by Nemesis »

Joda, høstkos er alright det. Regn flere uker i strekk er ikke alright når man må utendørs av og til og bilen er parkert hundre meter unna inngangen... Skifter klær hvertfall to ganger om dagen. Bynner å kjenne at det er tungt nå...
Tror det er fint å være rotte, men det er jammen ikke værst å være rotte-eier heller!

Julie Erlandsen
Stjeler søppel

Nei, skjønner den, øse pøse regn er ikke ok i lang tid!
Julie

Elsol
Bygger bol

Post by Elsol »

Ser ikke ut til at det blir noe godt høstvær hær nei :cry:
Vill ikke slutte å komme med nedbør hær..
Har vært et par dager som har sett ut til å bli bra men i det øyeblikket du bestemmer deg for å dra til byen eller lign bynner det igjen...
Sluttet for lenge siden å henge ut klær til tørk..For hver gang det ble gjort bynte nedbøren og når jeg tok inn klærne sluttet det å sånt fortsatte det.
Enten regner det,snør,sludde eller haggler..
Snøen har heldigvis ikke lagt seg enda (bortsett fra i fjellene)..
Hater regn så håper egentlig vinteren kommer snart slik at det både blir lysere og renere...Masse snø er :bravo: og masse regn er :spy:
Mvh

Rotteelsker

Post by Rotteelsker »

Nå i dag har det vært veldig fint vær faktiskt.. :shock:
Ikke varm sol, men sterk..

Elsol
Bygger bol

Post by Elsol »

Regner forstatt her..Har regnet utrolig mye i år.
Siste året som hadde like lite sol og dårlig vær som i år var i 1985.......
Er så lei nu...
Mvh

Alvrina
Alfatryne

Post by Alvrina »

i natt (ja, hehe, døynet er snudd på huet her) var det kjempe mye skodde:) jeg kunne så vidt se huset til naboen.

det er litt skodde i dag også, men solen skinner, over moss er det noen lumske regnskyer :) de kommer nok hit etterhvert :sol: :roll:

Locked