Mine rotters personligheter

Rotterelatert småplukk, skravletråder, presentasjoner. Bli kjent !

Moderator: Moderatorer

Locked
Anne Mai

Mine rotters personligheter

Post by Anne Mai »

En kort beskrivelse av Hunrottene mine, kommer til hannene også om en stund:

Lola Ilona: Den eldste damen i jenteflokken, men alikevel ikke den som er sjefsdama. Hun er mild og "varm" hun er en av dem som tar seg av rotta som nettopp ble ertet av sjefsdama kan du si, en som brer sine beskyttende "poter" over den uheldige. Hun er mor til hele to kull, det siste skal snart forlate henne.

Lolu Ilona: Lillesøster til Lola, dette er sjefsdama folkens. Hun styrer flokken med sin harde "em, rotteklo". Hun er den første til matskåla og en hard nøtt å knekke for hannrottene. Den eneste hun tillater seg å leke med er datteren sin Pære, som selv er blitt mor.

Lula Ilona: Helsøster til Lolu, dette er en hyper rotte, skikkelig rakett. Hun er flokkens spillopp maker og sier aldri nei til et par solsikke frø. Skal altid utforske nye ting, til og med ryggen og snuten til bikkja.

Lolita: Lulas datter, er helt motsatt av sin mor, kan sitte rolig timesvis på skulderen og bare snuse deg i håret eller vaske seg, en pen liten rottejente må jo være ren og pen.

Pære: Dette er en forsiktig liten dame, men sier ikke nei til å bli klødd litt bak øret "åh, så godt, litt mer". Noe annet man kan si om Pære er at hun er glad i mat.

Mayja: Dette er jenteflokkens "outsider", hun er ikke i familie med de andre men hun er ikke mindre velkommen av de andre for det, nå for tida fungerer hun som en slags barnehage tante for Lolas unger.

Sierra og Leone: Lolas døtre fra morens andre kull. Disse to har såvidt begynt på livet, men begynner allerede å bygge opp sine egne karakterer. Som å bruke tantene sine som hoppe puter og irretere moren (fra sans og samling), noe Lola fort tar igjen med å gi dem en hardhendt vaskerunde hver.

Locked