"Steder" og legge bilder, for senere nedlasting? (

Rotterelatert småplukk, skravletråder, presentasjoner. Bli kjent !

Moderator: Moderatorer

Locked
kari mette
Omegarotte
Posts: 140
Joined: 20 Jun 2004, 22:41
Location: Kongsvinger

"Steder" og legge bilder, for senere nedlasting? (

Post by kari mette »

Jeg gir ikke opp prosjektet jeg har med bilder :geek:
Pr. i dag legger jeg dem i : Photobucket, men de blir så små da jeg laster dem ned igjen, eller hva jeg gjør galt. (Det gikk fint første gangen da jeg hentet bilder av guttene mine, de var i den størrelsen jeg ønsket, men nå ar alt bare småbilder :?: :mrgreen:
Har dere tips om andre jeg kan laste bildene til enn Photobucket, for jeg må prøve noe annet :? :hm: Eller svar hvis dere vet hva jeg gjør galt !

:klovn: Kari Mette

Alvrina
Alfatryne
Posts: 1475
Joined: 14 Feb 2004, 19:34
Contact:

Post by Alvrina »

Fototknudsen er ganske bra :)

www.fotoknudsen.no

kari mette
Omegarotte
Posts: 140
Joined: 20 Jun 2004, 22:41
Location: Kongsvinger

Post by kari mette »

Takker for alle tips :) Mulig intressen for data kom litt sent, jeg sliter skikkelig med og få til ting :oops: , men jeg skal lære meg dette! Vanskelig da jeg er helt alene, ingen å spørre om hjelp eller råd. Men jeg har dere da :thu:
Kari Mette
Knerten og Rikard

§ RatGirl §
Gammelrotte
Posts: 3108
Joined: 14 Feb 2004, 17:48
Location: Oslo
Contact:

Post by § RatGirl § »

Går også ann å legge bildene ut på Blink eller denne siden http://www.imageshack.us/

Men er jo litt rart at du får så små bilder på photobucket :hm:

Melody
Alfatryne
Posts: 1942
Joined: 13 Feb 2004, 23:19
Location: Sør-Trøndelag

Post by Melody »

Nå har jeg aldri brukt Photobucket før, men jeg tipper det som skjer er at de små bildene er thumbnails og at du ikke klikker deg inn på den rette versjonen av bildet før du kopierer bildeadressen. Klikk deg helt inn på bildet i rett størrelse før du begynner kopieringen.
Meloen og Dropjes rottedagbok
Superratz

Aishi

Post by Aishi »

Jeg bruker Photobucket, aner ikke hvorfor bildene dine er så små sånn plutselig! Men det kan være at de tar større plass - da pleier jo bildene å automatisk bli skalert ned til passende størrelse?

Imageshack forstår jeg meg ikke innpå, men Blink er en idé. Dessverre er det ikke særlig mye plass der inne!

Cavum

Post by Cavum »

Dere må jo sefølgelig resize bildene først!
Med mindre det skal til noe spessielt, så er det jo
strengt takk ikke nøædvendig med bilder så store
at man må scrolle til sidene for å se hele...

Locked